Bij het Service Centre kunnen alle medewerkers, studenten, huurders en bezoekers van de Radboud Universiteit terecht met (aan)vragen of meldingen over diverse diensten en activiteiten op de campus. Hier kun je bijvoorbeeld een storing in of bij een gebouw melden, catering aanvragen, een vergaderzaal reserveren of vragen over parkeren op de campus stellen. Een enthousiast team van behulpzame collega’s helpt je graag verder of brengt je in contact met de juiste persoon of afdeling.
Service Centre
Services
Audiovisual Services
Voor producten en (advies)diensten op het gebied van multimedia zoals huur van media-apparatuur en technische ondersteuning bij een congres of een promotie.
Audiovisual servicesICT Helpdesk
Heb je een vraag over, of een probleem met de ICT-voorzieningen van de Radboud Universiteit? De ICT Helpdesk is je eerste aanspreekpunt.
ICT HelpdeskPrinten
Je kan overal op de campus printen, scannen en kopiëren - onafhankelijk van de ruimte of het gebouw waar je studeert of werkt. Je kunt je printopdracht bij iedere printer ophalen.
PrintenOok voor het aanvragen van transport op de campus, hulp bij een lockerstoring of toegang voor leveranciers kun je terecht bij het Service Centre. Klik op het pijltje voor meer inhoud en details.
Of het nu gaat om het goederenontvangst en -aflevering, vervoer van in hoogte verstelbare tafel met stoel voor tentamens, interne verhuizingen of het retourneren van thuiswerkplekken; Campus & Facilities levert diverse transportdiensten.
Dien eenvoudig een verzoek in via het aanvraagformulier transport en het Service Centre zorgt voor afstemming met de uitvoerder, Campus Mobility & Logistics.
Met vragen over kosten, exacte tijden e.d. kun je contact opnemen via logisticscml-cf [at] ru.nl (logisticscml-cf[at]ru[dot]nl) of 024-361 2455.
Op verschillende plekken op de campus staan lockers voor gebruik door medewerkers en studenten. Je kunt er je tas, laptop of andere waardevolle items opbergen: een veilig tijdelijk onderkomen voor jouw spullen. Als er een storing is kun terecht bij de receptie van:
- Berchmanianum, 024 361 2224
- Elinor Ostromgebouw, 024 361 1122
- Maria Montessorigebouw, 024 362 0300
Mocht je er samen met de Reception Desk niet uitkomen of gaat het om een locker in een ander gebouw dan hierboven genoemd, neem dan contact op met het Service Centre.
Leveranciers van Campus & Facilities kunnen bij het Service Centre terecht voor toegang op de campus, uitgifte sleutels, etc.
Medewerkers kunnen voor autorisatie van hun toegangspas of sleutels van het gebouw waar ze werkzaam zijn, terecht bij de gebouwbeheerder.
Receptieservices
Bij de receptiebalie in elk gebouw kun je terecht voor informatie, uitgifte van sleutels, een tijdelijke wificode voor gasten, leenservices op de campus, gevonden voorwerpen en nog veel meer.
Contact
Het Service Centre is bereikbaar via drie e-mailadressen die de gehele dienstverlening omvatten:
- Voor alle storingen, meldingen, algemene vragen en klachten: servicecentre-cf [at] ru.nl (servicecentre-cf[at]ru[dot]nl).
- Voor de reservering van vergaderzalen en catering: reserveringsbureau-cf [at] ru.nl (reserveringsbureau-cf[at]ru[dot]nl).
- Voor alle vragen rondom parkeren op de campus: parkeren-cf [at] ru.nl (parkeren-cf[at]ru[dot]nl).
Het Service Centre is bereikbaar via één centraal telefoonnummer: (024 36) 3 33 33. Via een keuzemenu kom je vanzelf bij de juiste medewerker terecht.
Contactinformatie
6500HC NIJMEGEN