Bij het Service Centre kunnen alle medewerkers, studenten, huurders en bezoekers van de Radboud Universiteit terecht met (aan)vragen of meldingen over diverse diensten en activiteiten op de campus. Hier kun je bijvoorbeeld een storing in of bij een gebouw melden, catering aanvragen, een vergaderzaal reserveren of vragen over parkeren op de campus stellen. Een enthousiast team van behulpzame collega’s helpt je graag verder of brengt je in contact met de juiste persoon of afdeling.
Service Centre
Services
Het Service Centre is bereikbaar via drie e-mailadressen die de gehele dienstverlening omvatten:
- Voor alle storingen, meldingen, algemene vragen en klachten: servicecentre-cf [at] ru.nl (servicecentre-cf[at]ru[dot]nl).
- Voor de reservering van vergaderzalen en catering: reserveringsbureau-cf [at] ru.nl (reserveringsbureau-cf[at]ru[dot]nl).
- Voor alle vragen rondom parkeren op de campus: parkeren-cf [at] ru.nl (parkeren-cf[at]ru[dot]nl).
Hiernaast heeft het Service Centre één centraal telefoonnummer dat voor alle services geldt: (024 36) 3 33 33. Via een keuzemenu kom je vanzelf bij de juiste medewerker terecht.
Storing in een gebouw of op het terrein melden
Als iets in een gebouw of op het terrein van de campus niet goed werkt of kapot is, kun je dit melden bij het Service Centre. Denk daarbij aan:
- een deur die niet goed sluit;
- een verstopt toilet;
- knipperend licht.
Meld een urgente storing direct telefonisch via (024 36) 33333. Is de storing niet urgent, vul dan het storingsformulier zo volledig mogelijk in.
Contactinformatie
Postadres
Postbus 91026500HC NIJMEGEN