Service Centre

Afdeling

Bij het Service Centre kunnen alle medewerkers, studenten, huurders en bezoekers van de Radboud Universiteit terecht met (aan)vragen of meldingen over diverse diensten en activiteiten op de campus. Hier kun je bijvoorbeeld een storing in of bij een gebouw melden, catering aanvragen, een vergaderzaal reserveren of vragen over parkeren op de campus stellen. Een enthousiast team van behulpzame collega’s helpt je graag verder of brengt je in contact met de juiste persoon of afdeling.

Services

Icoon parkeren

Parkeren

Abonnement, uitrijdkaarten, locaties en laadpalen

/services/bereikbaarheid-en-parkeren
Icoon catering

Catering

Lunch, borrel, arrangementen, cateringgids

/medewerkers/services/campusfaciliteiten-gebouwen/eten-en-drinken/catering
Icoon ruimte reserveren

Ruimte reserveren

Vergaderzaal, onderwijsruimte, kolfkamer

/services/campusfaciliteiten-gebouwen/gebouwen-en-ruimtes/ruimtes-reserveren
Icoon storing

Storing of defect in en om gebouwen

Klimaat, verlichting, verstopping

/medewerkers/services/campusvoorzieningen/gebouwen-en-ruimtes/storing-in-en-om-…
Icoon evenement

Evenementen

Ondersteuning bij evenement of activiteit

/services/campusvoorzieningen/evenement-organiseren
Icoon schoonmaak en inrichting

Inrichting en schoonmaak

(thuis)werkplek, meubilair, extra schoonmaak

/services/campusfaciliteiten-gebouwen/gebouwen-en-ruimtes/inrichting-schoonmaak

Audiovisual Services

Voor producten en (advies)diensten op het gebied van multimedia zoals huur van media-apparatuur en technische ondersteuning bij een congres of een promotie. 

Audiovisual services

ICT Helpdesk

Heb je een vraag over, of een probleem met de ICT-voorzieningen van de Radboud Universiteit? De ICT Helpdesk is je eerste aanspreekpunt. 

ICT Helpdesk

Printen

Je kan overal op de campus printen, scannen en kopiëren - onafhankelijk van de ruimte of het gebouw waar je studeert of werkt. Je kunt je printopdracht bij iedere printer ophalen.

Printen

Ook voor het aanvragen van transport op de campus, hulp bij een lockerstoring of toegang voor leveranciers kun je terecht bij het Service Centre. Klik op het pijltje voor meer inhoud en details. 

Receptieservices

Bij de receptiebalie in elk gebouw kun je terecht voor informatie, uitgifte van sleutels, een tijdelijke wificode voor gasten, leenservices op de campus, gevonden voorwerpen en nog veel meer.  

Reception desk

Contact

Het Service Centre is bereikbaar via drie e-mailadressen die de gehele dienstverlening omvatten:

  • Voor alle storingen, meldingen, algemene vragen en klachten: servicecentre-cf [at] ru.nl (servicecentre-cf[at]ru[dot]nl).
  • Voor de reservering van vergaderzalen en catering: reserveringsbureau-cf [at] ru.nl (reserveringsbureau-cf[at]ru[dot]nl).
  • Voor alle vragen rondom parkeren op de campus: parkeren-cf [at] ru.nl (parkeren-cf[at]ru[dot]nl).

Het Service Centre is bereikbaar via één centraal telefoonnummer: (024 36) 3 33 33. Via een keuzemenu kom je vanzelf bij de juiste medewerker terecht.

Contactinformatie

Locatie

Elinor Ostromgebouw

Heyendaalseweg 141
6525AJ Nijmegen
024-3633333
Postadres
Postbus 9102
6500HC NIJMEGEN