De universitaire opleider voor scherpe juristen

Cursus Actualiteiten Privacyrecht

• Doelgroep: Advocaten, bedrijfs- en overheidsjuristen
  • Niveau: Verdiepend
  • Datum en tijd: 31 mei 2024 van 13.45 uur tot 17.00 uur
  • Locatie: van der Valk Zuidas te Amsterdam
  • Aantal: Maximaal 25 deelnemers
  • Punten: 3 PO-punten NOvA
  • Prijs: € 325,- inclusief digitaal cursusmateriaal en catering (vrijgesteld van btw)
  • Deze cursus valt binnen het Altijd scherp-abonnement

inschrijven

Is uw kennis van het privacyrecht nog up-to-date?

Wilt u uw kennis van het privacyrecht opfrissen? In deze actualiteitencursus krijgt u een overzicht van de belangrijkste recente jurisprudentie, nieuwe en komende wetgeving, en publicaties over privacyrecht. Met deze actualiteitencursus kunt u in drie uur tijd efficiënt en op niveau uw kennis opfrissen. Zo voorkomt u dat u belangrijke ontwikkelingen mist en bent u weer helemaal op de hoogte.

Volg op deze dag nog een tweede actualiteitencursus!
Deze cursus vindt plaats tijdens de CPO Actualiteitendag. Gedurende deze dag kunt u twee actualiteitencursussen volgen. Maak uw dag compleet en combineer deze cursus met een andere actualiteitencursus! Zo behaalt u 6 PO punten op 1 dag. Efficiënt en voordelig. Meer info over de CPO Actualiteitendag.

Thema's die onder meer aan bod komen:

• De boetes voor Uber en ICS van de Autoriteit Persoonsgegevens
  • Het Jaarplan 2024 van de Autoriteit Persoonsgegevens
  • De ontwikkelingen op het gebied van schadevergoeding na Österreichische Post
  • Pay or consent?

Docent

Jagt, Friederike van der
Mr. Friederike van der Jagt, advocaat Hunter Legal, fellow Onderzoekcentrum Onderneming & Recht Radboud Universiteit

Kwaliteitsgarantie

Het CPO is een gecertificeerd opleidingsinstituut. Onze cursussen zijn erkend door de Nederlandse Orde van Advocaten.

3 PO-punten

inschrijven

Heeft u vragen?

Tel: (024) 361 24 09