Faculteit der Sociale Wetenschappen

2017-2018

In studiejaar 2017-2018 worden enkele wijzigingen in het onderwijsprogramma doorgevoerd. Dit heeft gevolgen voor studenten die niet nominaal lopen of dreigen te lopen met hun bachelor Sociologie.

Hieronder staan eventuele wijzigingen per bachelorjaar en master weergegeven en indien van toepassing de overgangsregeling die daarbij hoort.

Overgangsregeling 2017-2018 crop2

Spelregels:

• Je kan alleen deelnemen aan een bezemtoets als je actief hebt deelgenomen aan de cursus in studiejaar 2016-2017. Je hebt deelgenomen aan de reguliere toetsing.
  • De bezemtoets telt als de derde kans volgens de richtlijnen van de OER.
  • Tentamens worden gepland in de herkansingsperiode 4, van maandag 3 tot en met vrijdag 7 juli 2017. De casestudy van Beleidssociologie kan iom de docent eventueel eerder worden afgerond.

Aanmelden en stappenplan:

• Meld je uiterlijk 12 mei 2017 per mail aan bij de studieadviseur. Gebruik hiervoor dit formulier (docx, 13 kB)
  • Heb je het tentamen al 3 maal of vaker gedaan? Dan moet de examencommissie ook toestemming geven. Vul het verzoek aan de examencommissie op bovengenoemd formulier in.
  • Maak voor 24 mei een afspraak met de studieadviseur om je studieplanning te bespreken
  • De studieadviseur en examencommissie controleren of je kan deelnemen aan de bezemtoets. Uiterlijk woensdag 31 mei ontvang je bericht.

Maak je studieplanning of pas deze aan:

Heb je een cursus in 2016-2017 niet behaald, houdt hier dan rekening mee met je studieplanning voor 2017-2018. Kijk goed naar de overgangsregeling of wanneer een cursus van periode is gewijzigd! Heb je een studieplanning gemaakt en wil je deze bespreken? Maak dan een afspraak met de studieadviseur via de online afsprakenmodule.