Werken als student-assistent op de Faculteit FTR

Wil je tijdens je studie al relevante werkervaring opdoen? Het is mogelijk om tijdens je studie te werken als student-assistent op onze faculteit. Denk bijvoorbeeld aan het assisteren van docenten bij werkcolleges, nakijkwerk, en het organiseren van wetenschappelijke evenementen.

Vacatures vind je bij Mededelingen voor studenten, toegankelijk via de Studentenportal en de Studiegids FFTR. Hier worden nieuwe vacatures gepubliceerd. Vaak zijn er vooral rond het begin van het collegejaar veel vacatures. Houd de mededelingen dus goed in de gaten!

Procedure student-assistenten FFTR

Hoe gaat dit precies in zijn werk: hoe solliciteer je en hoe werkt het als je wordt aangenomen? Lees het in de procedure voor werken als student-assistent (pdf, 80 kB).

View the procedure for working as a student assistant in English (pdf, 80 kB).