Zoek in de site...

Radboud Universiteit ICT Helpdesk

De ICT Helpdesk is het eerste aanspreekpunt voor ICT-gebruikers op de Radboud Universiteit. De helpdesk is telefonisch bereikbaar op 22222. Veel problemen kunnen door de helpdesk op afstand opgelost worden en als dit niet het geval is, gaat er uiteraard een ondersteuner op pad.

De ICT Helpdesk neemt meldingen aan van incidenten, wijzigingen, klachten en informatieverzoeken van ICT-gebruikers en registreert deze. Vervolgens analyseert de helpdesk de incidenten en lost deze zoveel mogelijk zelf op, zo nodig door de werkplek van de klant op afstand over te nemen. Indien noodzakelijk, zal de ICT Helpdesk specialisten inschakelen. Het streven is om de gebruiker – als het incident niet meteen kan worden opgelost- zo goed mogelijk op de hoogte te houden van de voortgang van de afhandeling.

Openingstijden:

  • De ICT Helpdesk is bereikbaar op werkdagen van 8.00 tot 17.30 uur.
  • Telefoon: (024 - 36) 22222
  • E-mail: icthelpdesk@ru.nl
  • Webformulier: ICT Helpdeskformulier

Péage printen

Informatie over Péage is te vinden op de website van het Facilitair Bedrijf.
De helpdesk van Konica-Minolta is 5 dagen per week geopend van 8.30 - 17.30 uur.
(024-36) 55955

Medewerker Radboudumc?

Servicedesk ICT Radboudumc