Je bent als cliënt niet tevreden of heb je een klacht over de geleverde diensten van de campuspsychologen van de Radboud Universiteit dan kun je de volgende stappen nemen om dit kenbaar te maken:
- De campuspsychologen van de Radboud Universiteit heeft haar klachtenregeling en -bemiddeling ondergebracht bij Quasir.
- Via onderstaande contactgegevens kun je in contact komen met Quasir en jouw klacht kenbaar maken. Een klachtenfunctionaris van Quasir zal binnen 48 uur contact met je opnemen.
- De klachtenfunctionaris van Quasir zal je vervolgens adviseren/helpen bij het oplossen van jouw klacht.
Contactgegevens Quasir:
- Post: Quasir, Klachtenfunctionaris abonnementen, Postbus 1021, 7940 KA Meppel;
- E-mail: bemiddeling [at] quasir.nl t.a.v. Klachtenbemiddeling;
- Telefonisch: +31 6 48 44 55 38 (9.00 tot 17.00 uur ma t/m vr);
- Uiterlijk binnen 48 uur na uw melding word je terug gebeld of gemaild, bij geen gehoor;
- Meer informatie over Quasir te vinden via www.quasir.nl.