De organisatie waar ik interesse in heb, doet niet aan stages van 8 weken. En nu?

Vermijd het woord ‘stage’! Je komt een communicatievraagstuk aanpakken en daarnaast meewerken. Als een organisatie alleen maar studenten aanneemt voor vier maanden bijvoorbeeld, overleg dan ook gerust of het mogelijk is om met twee studenten te komen of om de opdracht op te knippen, waarin jij nu 8 weken werkt en een volgende student nog een keer 8 weken. Je kunt altijd met Career Service Arts overleggen dat er een vervolgopdracht bijvoorbeeld wordt uitgezet bij de volgende lichting studenten.

Kom je er niet uit met een organisatie, neem dan gerust contact op met een medewerker van Career Service Arts voor tips of advies.