Wat is mijn toegevoegde waarde voor een organisatie?

Denk hierbij in eerste instantie aan de kennis die je hebt opgedaan tijdens je Bachelor opleiding en de ervaring die je hebt uit nevenactiviteiten, een bijbaan of eerdere stage bijvoorbeeld. Je brengt meer mee dan je denkt! Twijfel je, vraag gerust aan familie of vrienden waarom zij denken dat je het kunt.

Daarnaast breng jij kennis op academisch werk- en denkniveau mee, een ‘frisse blik’, de laatste kennis op het gebied van communicatie en krijg je tijdens de communicatietrainingen feedback van zowel je medestudenten als experts binnen je opleiding met betrekking tot jouw communicatievraagstuk.

Check de tips over het houden van elevator pitch om je hierop voor te bereiden voor je kennismakingsgesprek.