Bij wie kan ik terecht met mijn vragen?

Career Service

Career Service Arts brengt studenten en alumni van de Faculteit der Letteren en de arbeidsmarkt dichter bij elkaar. We informeren studenten over beschikbare stages, geven workshops en individuele loopbaanbegeleiding. Ook PhD-studenten van de faculteit kunnen hier terecht als zij zich verder willen oriënteren op de arbeidsmarkt.

Spreekuren

Zowel onze career officer als stagecoördinator hebben elke week spreekuren. Wil je gebruik maken van dit spreekuur? Maak dan online een afspraak met de career officer of stagecoördinator.

Stages

Heb je een vraag over stages? Je kunt dan terecht bij een van onze medewerkers (careerservice@let.ru.nl).

Loopbaanadvies

Wil je loopbaanadvies? Of je cv laten checken? In dat geval kun je een afspraak maken met de Career Officer.

Loopbaanadvies in combinatie met een functiebeperking
Loop niet te lang rond met vragen over je studie en studeren met een functiebeperking en het vinden van werk na je studie. Bij de Radboud Universiteit kun je terecht voor goede studie- en studentbegeleiding. Zo ook voor je specifieke loopbaanplanning in combinatie met een functiebeperking. In dit geval kun je terecht bij Elke Schrijen en Jeroen van den Hoven. Dit is de link naar de online agenda.

Studenten Informatiepunt Letteren (STIP)

Het Studenten Informatiepunt Letteren is de centrale plek op de Faculteit der Letteren voor al je vragen over je studie. Het STIP is te vinden op de 7e verdieping van het Erasmusgebouw. Bereikbaar van maandag tot donderdag van 8.30 tot 17.00 uur, vrijdag van 8.30 tot 16.00 uur, in kamer 7.01. De studentenbalie is ook bereikbaar per e-mail (stip@let.ru.nl) en telefonisch op 024-36 12196. Klik hier om direct naar de website te gaan.

International Office

Wil je meer informatie over studeren in het buitenland? Een unieke ervaring die zeker zorgt voor meerwaarde op je toekomstige cv? Kijk dan op deze website of neem contact op met Maaike van Gerven (internationaloffice@let.ru.nl).

Bijbaan

Ben je op zoek naar een bijbaan? Via banen is er een beperkt aantal bijbaantjes te zien. Wil je aan de slag binnen de universiteit of faculteit? Neem dan contact op met Campus Detachering.