Retour van werkfaciliteiten

Retour thuiswerkplek

Wanneer een medewerker uit dienst gaat, of geen gebruik meer wilt maken van thuiswerkmeubilair, neemt de Radboud Universiteit de thuiswerkplek weer in voor hergebruik. Vooralsnog zijn er geen vergoedingen richting de eenheid bij retourname, maar wordt het meubilair door team Furnishing opgehaald en ingezet op de campus. Indien de medewerker van afdeling wijzigt, worden eerder gemaakte kosten niet automatisch overgeheveld.

Je meldt als leidinggevende de retourzending aan door onderstaand formulier in te vullen:

Na ontvangst van de aanvraag wordt er contact opgenomen met de medewerker voor een ophaalafspraak. Om de transporten efficiënt en zo duurzaam mogelijk uit te voeren wordt één keer per maand een ophaalronde gemaakt. Geef daarom de gewenste datum zo snel mogelijk door, dan kan het ophaalmoment efficiënt ingepland worden.

Contact

Neem voor meer informatie contact op met het Service Centre

+31 24 363 33 33