Meubilair bestellen voor je thuiswerkplek

Als je thuis werkt is het van belang dat je een veilige en gezonde werkplek hebt. Als medewerker kun je daarom een bureau en bureaustoel bestellen, die voldoet aan de voorwaarden van de Arbowet.

Bestellen

De aanvraag doe je in BASS met je U-nummer en wachtwoord. Je kunt slechts één aanvraag indienen, dus neem alle middelen die je nodig hebt op in dezelfde aanvraag.

Direct bestellen

Nadat je bestelling geplaatst is, vervalt jouw toegang tot de bestelomgeving. Nadat de aanvraag is geaccordeerd ontvang je binnen vijf werkdagen een e-mail om het bezorgmoment te kiezen. 

Waar kan ik uit kiezen?

Het zit-sta-bureau is elektrisch in hoogte verstelbaar en heeft een afmeting van 120x80, 140x80 of 160x80. Het blad is verkrijgbaar in de kleuren spaanplaat, eiken of wit. Het onderstel is bij alle opties wit, gelakt. De bureaustoel is zwart gestoffeerd, is verstelbaar in zithoogte en -diepte, beschikt over synchroonmechaniek met gewichtsinstelling, heeft 4D-armleggers en is verrijdbaar en geschikt voor een harde en zachte ondergrond. Je kunt kiezen uit een in hoogte verstelbare rugleuning of lendesteun.

Levering

Levering vindt plaats binnen zes weken vanaf het moment dat de aanvraag door je leidinggevende is goedgekeurd. Het meubilair wordt gratis bij je thuisbezorgd en gemonteerd. 

Bruikleen

Het meubilair krijg je in bruikleen zolang je in dienst bent bij de Radboud Universiteit. De middelen blijven eigendom van de Radboud Universiteit. Voor de faciliteiten die je in gebruik krijgt, ga je in de bestelomgeving akkoord met de voorwaarden voor bruikleen. Hiermee verklaar je ook dat jouw thuiswerkplek voldoet aan de Arbowetgeving.

Verhuizing

Als je verhuist ben je zelf verantwoordelijk voor de verhuizing van de thuiswerkplek. Eventuele kosten hiervoor kunnen niet gedeclareerd worden. 

Uit dienst

Als je de Radboud Universiteit verlaat, moet je het meubilair en de ICT-middelen inleveren. Je manager doet een retouraanvraag en vervolgens neemt het Service Centre contact met je op voor het maken van een ophaalafspraak. Voor het inleveren van ICT-middelen kun je contact opnemen met de aanvragende manager van de unit, faculteit of instituut voor een afspraak.
 

Regeling

Contact

Heb je een vraag over de levering van het meubilair of wil je een defect melden? Neem hiervoor rechtstreeks contact op met leverancier Workbrands via onderstaande contactmogelijkheden.

  • Telefonisch: +31(0)40 235 18 13 
  • Per mail: universiteit_radboud [at] workbrands.com (universiteit_radboud[at]workbrands[dot]com)

Voor algemene vragen over de thuiswerkplek kun je contact opnemen met het Service Centre.

 

(024 36) 33333

Contactafdeling