Campuskaart aanvragen of vervangen

Voorwaarde voor het kunnen aanvragen van jouw campuskaart is dat je jouw personeelsnummer al hebt gekregen en dat het personeelsnummer is geactiveerd. Normaal gesproken is dat op jouw eerste werkdag bij de Radboud Universiteit en pas dan kun je je campuskaart aanvragen.

Stappenplan

  1. Hieronder vind je de stappen van de aanvraagprocedure.

    1. Vraag je campuskaart aan
      Vul het formulier in om een nieuwe campuskaart aan te vragen. Vermeld daarin jouw naam, personeels- en telefoonnummer. Voeg je foto toe, bij voorkeur als .jpg bestand. Omdat de campuskaart gebruikt kan worden als legitimatiebewijs op de campus dien je een goed gelijkende foto te verzenden.
       
    2. Ontvangstbevestiging
      Je ontvangt per e-mail een ontvangstbevestiging van de salarisadministratie.
       
    3. Campuskaart wordt aangemaakt
      De salarisadministratie maakt de campuskaart aan.
       
    4. Campuskaart kan worden opgehaald
      De salarisadministratie stuurt je een e-mail wanneer en waar je je campuskaart kunt ophalen. Je kunt dan persoonlijk en met een geldig legitimatiebewijs de campuskaart ophalen.

Aanvragen campuskaart

* Verplicht veld
Ik wil:

Ik wil mijn eerste campuskaart aanvragen

Ik wil een nieuwe campuskaart aanvragen

Op de foto die je uploadt, moet je gezicht duidelijk zichtbaar zijn.
Slechts één bestand.
20 MB limiet.

Ik heb geen digitale foto

Als je geen digitale foto hebt, stuur dan een e-mail naar sa [at] dpo.ru.nl (sa[at]dpo[dot]ru[dot]nl) en geef dat aan. Vermeld daarnaast in de e-mail je naam, personeels- en telefoonnummer. De salarisadministratie neemt dan contact met je op.

Campuskaart ophalen

Let op: je campuskaart kan niet per post worden opgestuurd. Gelieve je pas alleen aan te vragen wanneer je zelf in de gelegenheid bent om deze op te komen halen op de campus.

Campuskaart beschadigd, verloren of gestolen

Als je campuskaart  beschadigd, verloren of gestolen is, moet je een nieuwe aanvragen. Je nieuwe campuskaart is gratis.

Campuskaart  blokkeren

Als je je campuskaart bent verloren of als deze gestolen is, moet je hem blokkeren door te mailen naar sa [at] dpo.ru.nl (sa[at]dpo[dot]ru[dot]nl). Je pas is vanaf de volgende werkdag geblokkeerd. Als je je kaart per direct wilt blokkeren, bijvoorbeeld voor toegang, meld je dit bij de universitaire beveiligingsdienst via +31 24 361 90 00.

Nieuwe foto uploaden

Als je wilt, kun je een nieuwe foto uploaden. Als je geen nieuwe foto uploadt, dan wordt de foto van je oude campuskaart  gebruikt. Let op: de kaart waarvoor je een foto uploadt, moet een vervanging zijn van je huidige pas die beschadigd, verloren of gestolen is. Je kunt niet zomaar een nieuwe campuskaart  aanvragen als je alleen je foto wilt vervangen.