Problemen met eduVPN

Soms kan eduVPN geen verbinding maken.

  1. Controleer eerst of je internetverbinding hebt. Zonder internetverbinding werkt de eduVPN niet.
  2. Er kan een storing zijn bij eduVPN. Controleer dit op de storingspagina van de Radboud Universiteit of het Twitteraccount van SURF.
  3. Als je eduVPN 12 uur aanstaat sluit de VPN-verbinding automatisch. 

Soms helpt het om opnieuw met eduVPN te verbinden. Je kunt drie dingen proberen: 

  1. Sluit eduVPN af en start het daarna weer op. Je sluit af door met je rechtermuisknop te klikken op het icoontje van eduVPN. Kies dan voor ‘sluiten’.
  2. Zet je internetverbinding uit en daarna weer aan. 
  3. Start je computer opnieuw op.

Wekelijks onderhoud

Op maandagnacht voert SURF veiligheidsupdates door. Wacht een paar minuten en probeer opnieuw te verbinden.

Contact

Hulp nodig? Neem contact op met:

+31 24 362 22 22