ICT

Alles over ICT: wifi, VPN, wachtwoorden, printen, software, en meer.

  • Datalek of beveiligingsincident melden

    Een gestolen telefoon, datalek, virusbesmetting, phishingmail of ander ICT-beveiligingsincident? Meld het zo snel mogelijk.

  • Gedragscode ICT- en internetgebruik voor medewerkers

    Wat zijn de regels en richtlijnen voor het gebruik van ICT- en internetgebruik voor medewerkers? Je leest het in de gedragscode ICT- en internetgebruik. Ookwel bekend als de Acceptable Use Policy medewerkers.

  • ICT Helpdesk

    De ICT Helpdesk is het aanspreekpunt voor medewerkers en studenten van de Radboud Universiteit voor vragen en problemen op ICT-gebied. Mail icthelpdesk [at] ru.nl of bel +31 24 362 22 22.

  • ICT Servicepunt

    Voor ICT dienstverlening, die niet op afstand geleverd kan worden, is er het ICT Servicepunt in de Hal van de Centrale Bibliotheek.

  • Meerdere accounts

    De universiteit is bezig met de overgang van meerdere accounts per persoon naar één account per persoon. Bekijk wat dit voor jou betekent als je meerdere accounts hebt.

  • Mijn Radboud-account

    Iedere werknemer en student bij de Radboud Universiteit krijgt een persoonlijk Radboud-account. Dit account geeft toegang tot de apps en systemen die je nodig hebt, en is tegelijkertijd je Radboud-e-mailadres.