Als medewerker kun je gebruikmaken van vaste en/of mobiele telefoons. Met vragen over de mogelijkheden bij jouw faculteit of dienst kun je terecht bij jouw telefooncontactpersoon. Het overzicht van de telefooncontactpersonen per organisatieonderdeel vind je in de producten- en dienstencatalogus in Topdesk.
Vaste telefoon
Met vaste telefoons kun je standaard bellen binnen Nederland en naar 06-nummers. Hierbij geldt ‘fair use policy’. Dit betekent dat je je telefoon alleen gebruikt wanneer dat nodig is voor je werkzaamheden.
Mobiele telefoon
Met je mobiele telefoon kun je standaard (onbeperkt) bellen binnen Nederland en een groot deel van Europa. Het datagebruik is 8GB per maand. Bekijk voor welke landen dit geldt.
Er is ook een sim-kaart beschikbaar voor data-gebruik op je laptop of mobiel.
Aanvullende mogelijkheden
Voor vaste en mobiele telefoon zijn er extra mogelijkheden. Volg de handleiding om van deze mogelijkheden gebruik te maken.
Vaste telefoon
- Telefoonnummer doorschakelen
- Inloggen op een flexplek
- Sneltoetsen instellen: vul het bestand in voor jouw type model en mail het ingevulde bestand naar: telefoonbeheer-isc [at] ru.nlrel="noopener noreferrer" target="_blank"
Op de website van Mitel vind je meer informatie over de modellen 5312 en 5340.
Sommige dingen zoals meerdere nummers op je telefoon of een groepsschakeling kun je niet zelf instellen. Neem daarvoor contact op met de telefooncontactpersoon van je afdeling.
Mobiele telefoon
In de handleiding van Vodafone vind je meer over de mogelijkheden op je mobiele telefoon.