Radboud Universiteit

Winnaars Radboud Jonge Akademie ‘Erkent en Waardeert – prijs’ bekend

Datum bericht: 27 oktober 2021

Een loting heeft de eerste winnaars van de Radboud Jonge Akademie Erkent en Waardeert prijs bepaald. Wij willen de focus verschuiven van individuele excellentie naar wat we doen voor elkaar. Voor deze prijs kan elke medewerker van de Radboud Universiteit of het Radboudumc een collega of collega’s nomineren die op welke manier dan ook bijdragen aan een fijne en effectieve werkomgeving. Uit de meer dan veertig inzendingen, zijn zes nominaties als winnaars aangewezen. Dat zijn geworden:

Noelle Aarts en Riyan van den Born Animatie 1
Susanne Brouwer
Angela Isoldi
Andrei Sarlea
Arjan Sterken
Marjon van de Waarsenburg

Zij krijgen een cadeaubon ter waarde van 500 euro. Niet alleen voor deze winnaars, maar ook voor de overige genomineerden was een nominatie een erg mooie blijk van waardering. Nieuwsgierig geworden naar waarom deze collega’s genomineerd zijn? Lees dan nu alle nominaties voor de Radboud Jonge Akademie ‘Erkent en Waardeert – prijs’.

Om nog veel meer positiviteit te verspreiden gaan we uiteraard door met deze prijs. Aan het begin van het volgende academische jaar zullen we weer een loting houden. Nominaties daarvoor kunnen het hele jaar door ingestuurd worden via dit nominatieformulier. Twijfel niet en maak je collega(‘s) blij met een mooie nominatie en misschien wel een mooie prijs.