Radboud Universiteit

Tweede ronde Radboud Jonge Akademie 'Erkent en Waardeert prijs'

Datum bericht: 8 juli 2022

De Radboud Jonge Akademie presenteert de tweede ronde van de Radboud Jonge Akademie ‘Erkent en Waardeert prijs’. Voor deze prijs kan elke medewerker van de universiteit of het Radboudumc een collega of collega’s nomineren die op welke manier dan ook bijdragen aan een fijne en effectieve werkomgeving. In het najaar zullen uit alle inzendingen zes winnaars worden geloot, die elk een cadeaubon ter waarde van €500 zullen ontvangen. In 2021 was deze prijs een groot succes en hebben we veel collega’s blij mogen maken met een nominatie. Doe dit jaar ook mee en geef een blijk van waardering aan je collega’s en een positieve impuls aan een gezondere academische cultuur. Nomineer je collega('s) voor de Radboud Jonge Akademie ‘Erkent en Waardeert - prijs'!