In de master Communicatie- en Informatiewetenschappen doorgrond je de werking van communicatie in organisaties en bedrijven. Deze master heeft twee specialisaties, elk met een eigen invalshoek op de professionele communicatie. Je kunt je toeleggen op de manier waarop je met communicatie menselijk gedrag kunt beïnvloeden of op hoe je effectief kunt communiceren in een internationale en interculturele omgeving.
Specialisaties
-
Hoe stel je als organisatie de boodschap af op je doelgroep? Hoe beïnvloed je met communicatie de opvattingen en het gedrag van doelgroepen? Als je dat interessant vindt, is de master Communicatie en Beïnvloeding iets voor jou.
-
In de master Global Communication and Diversity verwerf je de theoretische kennis en praktische vaardigheden om te onderzoeken hoe organisaties hun communicatie kunnen afstemmen op diverse, internationale doelgroepen om organisatiedoelen te bereiken.
Pre-masters
-
Pre-master
Kun je niet direct instromen in de master Communicatie en Beïnvloeding? Dan kom je wellicht in aanmerking voor een pre-master. In de pre-master Communicatie en Beïnvloeding maak je kennis met de wereld van communicatie en media.
-
Pre-master
Als je niet over het juiste bachelordiploma beschikt voor onze masterspecialisatie, kom je mogelijk in aanmerking voor ons pre-masterprogramma. In dit programma maak je kennis met de wereld van Global Communication and Diversity.