- In een gesprek in het Spaans kan de student zijn/haar mening geven en vertellen over persoonlijke ervaringen.
- De student kan verschillende soorten teksten schrijven in het Spaans, bijvoorbeeld samenvattingen, artikelen voor een blog en argumentatieve teksten.
- De student kan de argumentatieve lijn in een Spaanse tekst goed volgen en de belangrijkste conclusies uit een tekst halen.
- Aan de hand van de aangeboden gesproken en geschreven Spaanse bronnen kan de student verbanden leggen met zijn/haar persoonlijke interesses en zijn/haar mening geven over de verschillende maatschappelijke thema’s (bijvoorbeeld, over de toekomst van het onderwijs, over verantwoord consumeren, enzovoorts)
- De student kan zich behoorlijk correct uitdrukken in het Spaans, ook al vallen er soms nog pauzes waarin hij/zij op zoek is naar de juiste woorden/constructies, en zal hij/zij vooral bij onverwachte vragen of onder spanning meer fouten maken;
- De student zal nieuwe kennis opdoen over culturele zaken die met de Spaanssprekende wereld verband houden, zoals bijvoorbeeld de perceptie van tijd, problemen en uitdagingen op het gebied van milieu in Spaanstalige landen, reclame gericht op de Spaanstalige wereld). Met deze kennis zal hij/zij makkelijker kunnen communiceren met Spaanssprekenden en hen beter begrijpen.
|
|
|
|
|