Je bent nodig.jpg

'Je bent nodig' valt weer in de prijzen

Donderdag 2 juni werden in Hilversum de SAN Accenten uitgereikt. De Radboud Universiteit won een Accent voor de 'Je bent nodig'-campagne tijdens Radboud Impact Day. Het thema van de SAN Awards 2022 was ‘Raak me’.

Dat heeft de Radboud Universiteit in november waargemaakt: de campagne heeft geraakt en impact gemaakt. Niet alleen binnen de community van de Radboud Universiteit, maar ook in de landelijke media was er veel aandacht voor onze boodschap.

De mooiste en meest effectieve campagne

SAN staat voor Stichting Adverteerdersjury Nederland. De SAN Accenten zijn prijzen die jaarlijks worden uitgereikt aan de mooiste en meest effectieve campagnes in Nederland. Het is uniek om als universiteit met een campagne in de prijzen te vallen tussen grote commerciële merken. In 2020 won de Radboud Universiteit al een Esprix, een andere vakprijs voor marketingcommunicatie campagnes, met de eerste 'Je bent nodig'-campagne.

Aan deze website wordt nog gewerkt. Meer informatie: 'een nieuwe website'.