Denk de wereld vooruit.
Denk de wereld vooruit.

Nieuwe campagne voor voorlichting van studiekiezers: ‘Denk de wereld vooruit’

In september lanceert de Radboud Universiteit een nieuwe meerjarige campagne gericht op de voorlichting van potentiële bachelor- en masterstudenten. Onder de titel ‘Denk de wereld vooruit’ richt deze campagne zich op het vergroten van de naamsbekendheid en herkenbaarheid van onze universiteit bij toekomstige studenten. ‘Denk de wereld vooruit’ is een doorvertaling en onderdeel van de bestaande ‘Je bent nodig.’ campagne.

Met de boodschap ‘Denk de wereld vooruit’ nodigen we studiekiezers uit om via hun eigen ontwikkeling bij te dragen aan de complexe maatschappelijke uitdagingen van vandaag en morgen. De kern van deze gedachte is dat je niet alleen leert en studeert om er zelf beter van te worden. Jouw kennis en denkkracht zijn nodig om de wereld verder te ontwikkelen. Een studie aan de Radboud Universiteit betekent dat je niet alleen je eigen toekomst vormgeeft, maar ook actief meedenkt over een betere wereld.

Studiekiezers komen de campagne onder andere tegen op sociale media, onze website en op de campus tijdens voorlichtingsactiviteiten.

Contactinformatie

Organisatieonderdeel
Marketing & Communications