De informatie over diensten en faciliteiten vind je op veel verschillende plekken op onze (digitale) campus. Bij de receptiebalie, op de website of in een app. We denken dat de dienstverlening nóg makkelijker, beter en leuker kan door de eindgebruikers - studenten, medewerkers en bezoekers - echt centraal te stellen in alle services. En daarom start de pilot ‘Zichtbaarheid van het servicepunt’ in de Universiteitsbibliotheek.
Deze pilot richt zich op optimalisering en uitbreiding van het dienstverleningspakket bij de receptie en de aanpassing van de entree en receptiebalie in de Universiteitsbibliotheek. De pilot loopt gedurende een half jaar, van september 2024 t/m februari 2025 en start met de oplossingen die redelijk gemakkelijk te realiseren zijn, de 'laaghangend-fruit-oplossingen' die in de focusgroepen en het doelgroeponderzoek zijn opgehaald.
Tijdens de pilot blijven we in contact met studenten, medewerkers en bezoekers via een klankbordgroep waarmee we nieuwe initiatieven toetsen en ter plaatse, waar we informatie rechtstreeks ophalen bij de gebruikers.
Heb je zelf ideeën, verbetervoorstellen of vragen over het servicepunt? Neem dan contact op met de projectleider: marjolijn.hoogendam2 [at] ru.nl (marjolijn[dot]hoogendam2[at]ru[dot]nl)