Radboud Universiteit

Beleid inzake financiële belangenverstrengeling voor door de NIH gefinancierd onderzoek aan de Radboud Universiteit

Door het aanvragen van of deelnemen aan onderzoeksfinancieringsactiviteiten van de NIH is de Radboud Universiteit, en namens de instelling elke betrokken onderzoeker, onderworpen aan de Public Health Services (PHS) regulation 42 CFR 50 Subpart F “Promoting objectivity in research”  (Regeling Public Health Services (PHS) 42 CFR 50 Subdeel F "Bevordering van objectiviteit in onderzoek")

Met dit document (pdf, 140 kB) informeert de Radboud Universiteit alle relevante partijen over de te volgen regels en procedures in geval van financiële belangenverstrengeling bij door de NIH gefinancierde onderzoeksprojecten.