Radboud Universiteit

Studentsupporter worden

Ben je student en wil je bijdragen aan het Radboud Studentenfonds? Word dan studentsupporter! Het Radboud Studentenfonds ondersteunt het actieve studentenleven in de overtuiging dat het een positief effect heeft op de ontwikkeling en het welbevinden van studenten.

PerplexPerplex Nijmegen is één van de projecten die door het Radboud Studentenfonds gesubsidieerd is. De vereniging richt zich op het welzijn van studenten door een community te bouwen waar studenten terecht kunnen als ze eenzaam zijn, last hebben van burn-outs of nieuwe vrienden willen ontmoeten. Zo organiseren ze elke dinsdagavond studentendiners en kun je er studeren wanneer er geen plek is in de UB.

Screenshot 2020-12-11 at 21.54.48Ook het platform Frisse Gedachtes wordt gesteund door het Radboud Studentenfonds. Frisse Gedachtes is een gratis platform waar je anoniem met psychologiestudenten of ervaringsdeskundigen in contact kunt komen. Studenten kiezen zelf de student met wie ze willen chatten, bellen, videobellen, of zelfs in het echt afspreken.

Hoe kan ik studentsupporter worden?

Studentsupporter worden is heel eenvoudig, je hoeft alleen maar het online aanmeldformulier in te vullen. Wij regelen de rest. Wil je meer weten? Kijk hier hier of neem contact op met Annemieke Hendriks via fondsenwerving@ru.nl of bel 024 - 36 20 156.

Hoe kan ik subsidie van het Radboud Studentenfonds aanvragen?

Ben je student van de Radboud Universiteit en heb je ook een idee voor een initiatief dat bijdraagt aan het Nijmeegse studentenleven? En heeft dit een langdurige impact? Lees op deze pagina hoe je aanvraag kunt indienen.