Radboud Universiteit

Radboud-prijzen

De Radboud Universiteit reikt verschillende prijzen en erkenningen uit aan studenten en medewerkers. Een overzicht van prijzen en toekenningen.

• De Universitaire Onderwijsprijzen worden jaarlijks toegekend aan ervaren docenten of groepen docenten en aan junior docenten.
    Ga naar het overzicht van toekenningen Universitaire Onderwijsprijs.
  • De Internationaliseringsprijs wordt jaarlijks uitgereikt aan personen die zich bijzonder hebben ingezet voor de internationale profilering van de Radboud Universiteit.
    Ga naar het overzicht van toekenningen Internationaliseringsprijs.
  • De Radboud Universiteitspenning in zilver wordt incidenteel uitgereikt voor bijzondere verdiensten.
    Ga naar het overzicht van toekenningen Radboud Universiteitspenning in zilver.
  • De Radboud Universiteitspenning in brons wordt jaarlijks uitgereikt voor medewerkers die zich bijzonder verdienstelijk hebben gemaakt.
    Ga naar het overzicht van toekenningen Radboud Universiteitspenning in brons.
  • De Studentonderscheiding wordt jaarlijks uitgereikt.
    Ga naar het overzicht van toekenningen Studentonderscheiding.
  • De Universitaire Studieprijs wordt jaarlijks uitgereikt aan studenten die een afstudeerscriptie hebben geschreven van uitzonderlijke kwaliteit.
    Ga naar het overzicht van toekenningen Universitaire Studieprijs.