Werken als student-assistent / Student jobs

NL: Ben je naast je opleiding op zoek naar een bijbaan? Binnen FTR komen regelmatig vacatures vrij voor student-assistenten! Vooral net voor de start van een semester komen vaak nieuwe functies beschikbaar. Hou ze in de gaten via Mededelingen voor studenten FTR (ook te vinden in de Studentenportal) en de Facultaire nieuwsbrief.

EN: Are you looking for a part-time job? At our faculty, we are looking for student assistants regularly! Especially just before a new semester starts, you can often find many job postings. Keep an eye on new postings via Announcements for students FFTR (these are also posted in the Student portal) and the Faculty newsletter.

Reageren op een vacature / Apply for a job posting

Is er op dit moment een vacature en wil je reageren? Dan kun je dat doen via onderstaand formulier.

Would you like to apply to a job posting at the faculty? Fill out the form below.