Personeelsvereniging Radboud

WiFi in Oud Heyendael

Ben je op Villa Oud-Heyendael en heb je WiFi-verbinding nodig? Het gebouw is aangesloten op het draadloos netwerk 'Eduroam' (niet Eduroam config) van de Radboud Universiteit. Indien je over een u-, e- of s-nummer beschikt kun je verbinding maken met dit netwerk (bijvoorbeeld u123456@ru.nl + wachtwoord). Lees op de website van de universiteit hoe je deze verbinding instelt.

Inloggen op het WiFi-netwerk als gast

Ben je medewerker van het ziekenhuis, gepensioneerd of te gast? Dan kun je inloggen op het WiFi-netwerk Eduroam met een gastaccount voor één dag. Hiervoor heb je een dagcode nodig die je kunt opvragen via de medewerkers van PV Radboud of via een persoon met een Eduroam account. Deze persoon moet dan inloggen op het WiFi-netwerk, naar https://portal.ru.nl/ gaan en in de linkerbenedenhoek de code vinden (bijvoorbeeld ru12).

Heb je de dagcode in je bezit? Verstuur deze code dan per SMS naar 06 3577 7876. Je ontvangt dan per SMS verdere instructies om in te loggen op het WiFi-netwerk van de campus.

Kom je er niet uit of heb je langdurig toegang nodig?

Er is tijdens werkuren (8:00-17:30 uur) een ICT helpdesk in de hal van de Centrale Bibliotheek in de Erasmuslaan. Het telefoonnummer van de helpdesk is 024 362 2222, en het e-mailadres icthelpdesk@ru.nl. Of vul via de website een formulier in.