Personeelsvereniging Radboud

Word lid

Wat leuk dat je overweegt om lid te worden van PV Radboud, dé personeelsvereniging van de Radboud Universiteit en het Radboudumc!

Wat kun je als lid verwachten?

• Verrassende en inspirerende activiteiten
  • Een breed aanbod van cursussen en workshops
  • Voordeel bij meer dan 100 leveranciers
  • Korting op concerten en theater
  • De kans om op een leuke manier collega’s van over de hele
    campus te ontmoeten!

Voor wie?

• Medewerkers en vrijwilligers van het Radboudumc en de Radboud Universiteit
  • Gepensioneerde medewerkers van het Radboudumc en de Radboud Universiteit
  • Partners van (gepensioneerde) medewerkers

Wat kost het?

Het lidmaatschap bedraagt € 2,00 per maand. Als medewerker betaal je dit via een maandelijkse inhouding op je salaris. Heb je geen contract? Dan betaal je het totale jaarbedrag van 18 euro via een automatische incasso. Dit bedrag wordt jaarlijks medio maart geïncasseerd.

Ben je net in dienst als medewerker of vrijwilliger, of ga je binnenkort met pensioen? Dan bieden de Raad van Bestuur van het Radboudumc en het College van Bestuur van de Radboud Universiteit jou een gratis lidmaatschap voor een jaar aan. Hierover ontvang je automatisch bericht. Heb je geen bericht ontvangen? Meld je dan hieronder zelf aan.

Meld je aan als lid

Beëindigen lidmaatschap

Als je het PV-lidmaatschap wilt beëindigen, dan dien je dat uiterlijk op 1 november voorafgaand aan het nieuwe kalenderjaar te doen. Download het beëindigingformulier (docx, 86 kB), vul het in en stuur het ondertekend en samen met je PV-pas naar het adres dat op het formulier staat aangegeven.