Je gunt je gasten natuurlijk een warm welkom en een tevreden gevoel. In een wereld die steeds internationaler wordt, is een goede beheersing van het Engels daarbij van wezenlijk belang. Slechte taalvaardigheid kan namelijk leiden tot gemengde klantervaringen en negatieve beoordelingen. Wil jij je internationale gasten een ultieme beleving bezorgen, dan is het dus belangrijk dat je hen ook in het Engels klantgericht en gastvrij te woord kunt staan. Deze maatwerktraining is de aangewezen manier om je Engelse communicatieve vaardigheden te verbeteren.
Inhoud en aanpak
Afhankelijk van de wensen en behoeften van jou of je organisatie stellen we een programma op maat samen. We kunnen de training verzorgen voor een groep of individu, bij jou of bij ons.
Thema's die in de training aan bod kunnen komen zijn:
- begroeten en welkom heten;
- klantgericht communiceren: vragen stellen en beantwoorden, informeren, geruststellen en adviseren;
- het invullen en controleren van personalia en alles wat daarmee samenhangt;
- de weg wijzen;
- omgaan met klachten;
- social talk.
Doelgroep
Horecamedewerkers en andere facilitaire medewerkers die rechtstreeks communiceren met internationale gasten en hun Engelse taalvaardigheid willen verbeteren.
Training op maat
Je kunt deze training volgen bij ons op locatie, incompany of op afstand via de virtual classroom. Ook een combinatie is mogelijk.
In overleg bepalen we wat wenselijk en haalbaar is en bespreken we aanpak en opzet. De kosten voor een incompany- of privétraining zijn afhankelijk van je specifieke wensen. Je ontvangt altijd een offerte op maat.
Ben je een medewerker aan de Radboud Universiteit of Radboudumc?
Dan kun je deze training mogelijk kosteloos volgen dankzij de taalbeleidkortingsregeling.
Bekijk of je in aanmerking komt
Voor medewerkers van de Radboud Universiteit en Radboudumc die voor deze cursus niet onder de taalbeleidkortingsregeling vallen, geldt een intern tarief op deze cursus.