Huisvesting

Woonruimte in Nijmegen voor internationale studenten

Het Housing Team (Student Life and International Mobility) bemiddelt bij het vinden van woonruimte voor internationale studenten die voor bepaalde tijd naar Nijmegen komen. Vaak worden studenten ondergebracht in een studentenflat of in de kamer van een Nijmeegse student die zijn kamer heeft onderverhuurd.

Informatie voor afdelingen met nieuwe internationale collega's

Indien u vragen heeft over het vinden van een kamer voor een nieuwe internationale collega woonruimte, neem dan contact op met staffsupport@dpo.ru.nl

Als particulier uw woning, appartement of kamer(s) in verhuur/onderhuur doen

Particulieren die een woning, appartement of een (aantal) kamer(s) voor verhuur/onderhuur willen opgeven, kunnen ook bij het Housing Team terecht. Onze afdeling huisvesting is met name geïnteresseerd in gemeubileerde kamers en woningen voor internationale studenten in of net buiten Nijmegen. Er bestaat helaas aanzienlijk minder vraag naar woonruimte buiten Nijmegen.
Hier vindt u antwoord op veel voorkomende vragen over deze bemiddeling via het Housing Team. Wanneer u uw woonruimte wilt aanmelden, vindt u op deze pagina vindt u een link naar het onlineformulier. Op deze manier beschikken wij intern meteen over alle benodigde gegevens.

Heeft u nog verdere vragen?

Heeft u andere vragen die u hierboven niet beantwoord ziet? Neem dan gerust contact op met onze afdeling huisvesting, en stuur een e-mail naar housing@ru.nl.