Deelnemersvoorwaarden
- Onze prijzen zijn zo laag, dat restitutie bij annulering niet mogelijk is.
- Annulering en verhindering graag doorgeven aan Radboud Reflects via e-mail info@reflects.ru.nl of telefonisch via (024) 361 55 55.
- Heb je je student- of personeelsnummer of het nummer van de Alumni Benefits Card bij je inschrijving ingevuld? Breng dan je pas mee naar de bijeenkomst.
- Heb je een Radboud Reflects-abonnement? Neem je abonneepas mee naar de bijeenkomst.
- Na inschrijving via de website is betalen mogelijk via iDEAL. Keer na de betaling met iDeal terug naar de winkel. Alleen dan ontvang je een toegangsbewijs in je mailbox.
- Is er iets niet goed gegaan tijdens de inschrijving en de betaling via iDeal en heb je dus geen toegangsbewijs in je mailbox? Schrijf dan nogmaals in.
- Staat een lezing op 'uitverkocht' dan is het vaak de moeite waard om aan de zaal, op de avond zelf te kijken of er nog plaatsen vrij zijn.
- Wij gebruiken alleen nog de pinautomaat voor betalingen van boeken of deelnemersgeld. Contant betalen is niet mogelijk.
- Het is niet toegestaan video- en audio-opnames te maken van onze activiteiten.
- Daarentegen maken wij zelf van nagenoeg alle activiteiten foto's, audio- en video-opnames. Het publiek wordt nooit herkenbaar in beeld gebracht. Het cameraperspectief bevindt zich achter het publiek. Bij in- en uitzoomen en op foto's kan het zijn dat het publiek via de rugzijde kort op beeld te zien is.
Terms and conditions
- Refund after cancellation of your reservation is not possible.
- If you are not able to attend a program, please let us know via e-mail info@reflects.ru.nl or phone (024) 361 55 55.
- Did you register for a discount ticket with your student/employee number or the number on your Alumni Benefits Card? Please bring this card along to the program.
- Do you have a Radboud Reflects subscription? Please bring the accompanying card with you to the Radboud Reflects programs you are visiting.
- After registering for a program on our website, you can pay for your ticket via iDeal. Do not forget to return to the website after payment. Only then you will receive the ticket in your email inbox
- Did something go wrong during registration and payment via iDeal? If you did not receive a ticket and if no money has been withdrawn from your account, then please try registering again in order to receive a ticket. If money was withdrawn, please contact us via e-mail info@reflects.ru.nl or phone (024) 361 55 55.
- If a lecture is sold-out and you live nearby, it might still be worth the effort to see on-site if there are any seats left. If any seats remain open, you can buy a ticket (PIN only) at the registration desk on-site and attend the lecture.
- You can only pay by bank card for Radboud Reflects programs. Unfortunately we do not take cash.
- It is not permitted to make video and/or audio recordings of our programs.
- We, on the other hand, make photographs, audio and film recordings of almost every activity. The audience will never be recognizably displayed on screen. the camera perspective is located behind the audience. It is possible that one's posterior is briefly visible whilst zooming in or out.