ICT (in het onderwijs)

Voor ICT-vragen kunnen studenten en medewerkers van de rechtenfaculteit terecht bij het ICT Servicecentrum van de Radboud Universiteit of bij het Teaching Information Point (TIP) in het Grotiusgebouw.

Teaching Information Point (TIP)

Bij het TIP, onderdeel van Bureau Onderwijs en Studentzaken, kunt u terecht met vragen over onderwijs en ICT in het onderwijs. U kunt bijvoorbeeld vragen stellen over praktische, snel op te lossen problemen bij het gebruik van ICT in het onderwijs (Brightspace) of over de inzet van ICT-middelen, maar ook over onderwijsontwerp en blended learning kunt u bij deze balie terecht.

U vindt het TIP op de 1e verdieping in het Grotiusgebouw, naast de Study lounge.

Medewerkers kunnen ook terecht op de intranetpagina 'ICT in het Onderwijs'.

ICT Servicecentrum (ISC) van de Radboud Universiteit

Het ICT Servicepunt is dagelijks bereikbaar van 8.30-17.00 uur. De ICT Helpdesk van 8.30-17.30 uur op het telefoonnummer (024 36) 22222. Veel problemen kunnen door de helpdesk op afstand opgelost worden. Anders komt er uiteraard een ondersteuner naar u toe.

Waarvoor kunt u bij het ISC terecht?

  • Uitgifte wireless guestaccounts (legitimatie nodig)
  • Password resetten (legitimatie nodig)
  • Uitgifte mobiele apparatuur (tablet, GSM en Smartphone)
  • Helpen bij netwerk connectiviteit
  • Helpen bij VPN verbindingen
  • Beperkte uitgifte software (software die niet bij SURFspot te verkrijgen is)
  • Beperkte ondersteuning m.b.t. printerproblemen
  • Mogelijkheid tot inleveren van een defecte RU laptop of ophalen van een gerepareerde laptop.
  • USB-stick kwijt?

Bekijk de volledige informatie op de website van het ISC.

Ben je student en heb je problemen met je account? Neem dan contact op met de Centrale Studentenbalie: 024 361 23 45 of ga langs op Houtlaan 4, Nijmegen.