Werkstudent fiscaal Watermill Tax & Legal (Utrecht)

Datum bericht: 13 februari 2023

Benieuwd naar de fiscale wereld buiten de collegebanken? Dan zoeken we jou bij Watermill. Wij werken voor vermogende particulieren en (familie)bedrijven. Een doelgroep die persoonlijk contact waardeert en verwacht dat we betrokken adviseren. Watermill biedt jou de kans om al tijdens je studie ervaring op te doen. Je komt te werken vanuit ons kantoor op een groene en centrale locatie in Utrecht (goed bereikbaar met het openbaar vervoer).

Als werkstudent fiscaal ga je bijvoorbeeld aan de slag met het voorbereiden van fiscale adviezen en het verzorgen van fiscale aangiften. Maar je krijgt ook je verantwoordelijkheid bij alles daaromheen: van contact met de klant of de Belastingdienst tot een presentatie bij het vaktechnisch overleg. Daarbij is er alle ruimte om te ontdekken wat jij leuk vindt en om je werk daarop aan te passen.

Zit jij in de eindfase (vanaf B3) van je universitaire studie Fiscaal Recht of Fiscale Economie en ben je minimaal twee dagen per week beschikbaar? We maken graag kennis met je. Neem contact op met mr. dr. C.G. (Chris) Dijkstra.

www.watermill.nl

Watermill tax & legal]