Faculteit der Rechtsgeleerdheid

Lancering Radboud University Press (Presentatie)

vrijdag 29 oktober 2021Plaats in agenda
vanaf 14:00
livestream
Rector Magnificus
Beschrijving

Met genoegen nodig ik je uit voor de feestelijke lancering van de Radboud University Press. Deze staat in het teken van open science en de eerste publicaties.

De lancering vindt plaats op 29 oktober 2021 op de 20ste verdieping van het Erasmusgebouw aan Erasmusplein 1 in Nijmegen, de deuren gaan open om 13.30 uur en het programma start om 14:00 uur.

Tijdens deze middag kun je genieten van:

• Prof. dr. Marcel Levi, voorzitter Nederlandse Organisatie voor Wetenschappelijk Onderzoek (NWO)
  • Presentaties door de eerste auteurs en editors van Radboud University Press: prof. dr. Klaas Landsman, dr. Maaike Koffeman en prof. dr. Jan Bransen
  • Korte film over de Radboud University Press
  • Discussie met online en offline publiek

Vanaf 16:00 uur is er een informele receptie.

Wil je er bij zijn? Meld je dan vóór 25 oktober aan via de aanmeldpagina.
Mocht je niet fysiek aanwezig kunnen zijn of heeft het digitaal bijwonen van deze lancering je voorkeur, laat het dan weten via radbouduniversitypress@ru.nl.