Freek Schols in RadboudRechten #25: “Als jurist moet je van goede huize komen om Meester Google te verslaan”

Datum bericht: 3 juni 2020

Afgelopen najaar bestond de Nijmeegse opleiding Notarieel recht 60 jaar. Hoogleraar Notarieel recht Freek Schols, tevens voorzitter van het Centrum voor Notarieel Recht, heeft als student en medewerker precies de helft van die levensduur actief meegemaakt. In RadboudRechten #25 bespreekt hij zijn carrière, de toekomst van het notariële rechtsgebied en de opleiding: “Als je dichter bij de studenten staat, durven ze ook kritische dingen tegen je te zeggen.”

In alumnimagazine RadboudRechten #25 vindt u onder meer het interview met Freek Schols, een interview met Law Extra-alumni Koen van Vught en Marinela Vieira en nieuws over de faculteit.