Kolfkamer

Op de campus zijn meerdere kolfkamers aanwezig. In iedere kolfkamer zijn een stoel en een koelkast aanwezig. Bekijk hier het locatie overzicht van de kolfkamers:

Bekijk het locatie overzicht van alle kolfkamers

Borstvoeding geven onder werktijd

Aanpassing kolfkamers

Vanaf 2024 worden de kolfkamers op de campus ingericht vanuit uniforme, centrale uitgangspunten. De fysieke inrichting en faciliteiten sluiten aan bij de wensen en behoeften van de gebruikers. De temperatuur is aangenaam en de sfeer in de kamer is warm en rustig. 

Na de aanpassing hebben alle kolfkamers:

  • een comfortabele stoel;
  • een pantry met een koelkast met diepvriesvak; 
  • een tafel voor alle benodigde spullen; 
  • een stopcontact binnen handbereik; 
  • een van binnenuit afsluitbare deur.

Tijdens de werkzaamheden is de kolfkamer tijdelijk buiten gebruik. Wanneer dat is wordt in de betreffende kolfkamer aangekondigd. Zodra de kolfkamer is aangepast wordt deze opgenomen in het reserveringssysteem FACE. Wil je gebruikmaken van de kolfkamer dan is vooraf reserveren verplicht. 

De kolfkamer in het Erasmusgebouw, kamer 02.01A op de tweede etage, is al ingericht volgens de nieuwe richtlijnen. 

kolfkamer Erasmusgebouw

Reserveren kolfkamer

Je kunt zelf eenvoudig een kolfkamer reserveren via de selfservice in FACE. Als het niet lukt via de selfservice dan kan de receptiemedewerker in het gebouw de reservering voor je maken.

Richtlijnen 

  • Reserveer alleen een kolfkamer als je wilt kolven; 
  • de kolfkamer is voor studenten, medewerkers en gasten (bezoekers en leveranciers) te reserveren;
  • je kunt een kolfkamer tot maximaal zeven dagen vooruit reserveren;
  • de standaard reserveringstijd is ingesteld op 30 minuten; 
  • je ontvangt een mailbevestiging na reservering;
  • annuleer de reservering als je niet komt.

Contact

Campus & Facilities is verantwoordelijk voor het beheer en onderhoud van alle kolfkamers op de campus. Heb je vragen over de kolfkamer? Neem contact op met het Service Centre:

+31 24 363 33 33

Contactafdeling