Wachtwoord geblokkeerd

Je wachtwoord wordt geblokkeerd als je:

  1. je wachtwoord te laat wijzigt;
  2. je wachtwoord wijzigt terwijl je nog ergens bent ingelogd; 
  3. je wachtwoord te vaak verkeerd invoert.
  4. collegeld niet tijdig is betaald

Wachtwoord heractiveren

Volg de instructies om je wachtwoord te heractiveren.

1. Te laat gewijzigd

Neem contact op met de ICT Helpdesk en meld dat je wachtwoord is geblokkeerd. Je ontvangt een mail van de ICT Helpdesk waarmee je je wachtwoord weer kunt activeren. 

2. Gewijzigd terwijl je nog ergens was ingelogd

Neem contact op met de ICT Helpdesk en meld dat je wachtwoord is geblokkeerd. Je wordt ter plekke geholpen. 

3. Te vaak verkeerd ingevoerd

Als je je wachtwoord te vaak verkeerd hebt ingevoerd, kun je een half uur niet inloggen. Na een half uur kun je weer inloggen met je juiste wachtwoord. Of neem contact op met de ICT Helpdesk en meld dat je wachtwoord is geblokkeerd. Je wordt ter plekke geholpen.

4. Collegeld niet tijdig is betaald

Heb je het vermoeden dat er iets mis is gegaan bij de betaling van je collegeld? Neem dan contact op met de Central student desk om je wachtwoord te heractiveren.

Contact

Hulp nodig? Neem contact op met de ICT Helpdesk via:

024 - 36 22222