Wachtwoord geblokkeerd

Je wachtwoord wordt geblokkeerd als je:

  1. je wachtwoord te laat wijzigt;
  2. je wachtwoord wijzigt terwijl je nog ergens bent ingelogd; 
  3. je wachtwoord te vaak verkeerd invoert.

Wachtwoord heractiveren

Volg de instructies om je wachtwoord te heractiveren.

1. Te laat gewijzigd

Neem contact op met de ICT Helpdesk en meld dat je wachtwoord is geblokkeerd. Je ontvangt een mail van de ICT Helpdesk waarmee je je wachtwoord weer kunt activeren. 

2. Gewijzigd terwijl je nog ergens was ingelogd

Neem contact op met de ICT Helpdesk en meld dat je wachtwoord is geblokkeerd. Je wordt ter plekke geholpen. 

3. Te vaak verkeerd ingevoerd

Als je je wachtwoord te vaak verkeerd hebt ingevoerd, kun je een half uur niet inloggen. Na een half uur kun je weer inloggen met je juiste wachtwoord. Of neem contact op met de ICT Helpdesk en meld dat je wachtwoord is geblokkeerd. Je wordt ter plekke geholpen.

Contact

Hulp nodig? Neem contact op met de ICT Helpdesk via:

Aan deze website wordt nog gewerkt. Meer informatie: 'een nieuwe website'.