Meeting 12 April 2023

Date of news: 23 March 2023

A second meeting will be organized especially for students who feel involved in the devastating earthquake in Syria and Turkey on Wednesday 12 April 12.30-13.30 in the chaplaincy, Erasmuslaan 9a (Studentenkerk). The aim is to talk to each other, to exchange experiences and to find support.  (Also in your own language). Please register before wednesday 12 of April.

12 Nisan Çarşamba günü saat 12.30-13.30'da özellikle Suriye ve Türkiye'deki yıkıcı depreme dahil hisseden öğrenciler için Erasmuslaan 9a (Studentenkerk) papazlığında ikinci bir toplantı düzenlenecektir. Amaç birbirleriyle konuşmak, deneyim alışverişinde bulunmak ve destek bulmaktır. (Ayrıca kendi dilinizde). Lütfen 12 Nisan Çarşamba gününe kadar kayıt yaptırınız.

12 april 12.30-13.30 organiseren wij een 2e bijeenkomst waarbij studenten uit Turkije en Syrië welkom zijn om met elkaar van gedachten te wisselen.  opgeven kan tot en met 11 april 2023.

Do you want more information please mail; Heb je nog vragen of wil je meer informatie - mail ons dan op info@studentenkerk.ru.nl