Nadat je zeker weet dat je in aanmerking komt voor hulp bij het vinden van huisvesting door de Radboud Universiteit, volg je deze 3 stappen.
Houd rekening met:
- Eerstejaars internationale studenten van de Radboud Universiteit kunnen hulp aanvragen bij het vinden van gemeubileerde woonruimte als ze in het buitenland wonen (met een uitzondering voor diplomastudenten die in een bepaald gebied in Duitsland wonen en studenten die al in Nederland wonen).
- We kunnen alleen woonruimte aanbieden aan uitwisselings- en (Pre) Masterstudenten als ze voor het eerst arriveren. Bachelors kunnen meedoen aan de SSH& loterij nadat ze hun toelatingsbrief hebben ontvangen.
- In aanmerking komen voor woonbegeleiding betekent niet dat je automatisch een kameraanbod krijgt, want de door de Radboud Universiteit bemiddelde studentenhuisvesting is beperkt.
- Huisvesting aangeboden door de Radboud Universiteit is voor de gehele studieperiode, zoals aangegeven bij de eerste inschrijving. Daarna moet je zelf op zoek naar andere woonruimte.
- Huisvestingscontracten hebben een vaste looptijd. Er is geen verlenging mogelijk na de einddatum van je huisvestingscontract. Dit geldt ook voor uitwisselingsstudenten die na 6 maanden hun verblijf willen verlengen.
- Je krijgt slechts één woningaanbod. Als je ons woonaanbod niet accepteert of niet op tijd reageert op onze e-mail, kunnen we je geen ander aanbod doen.
- Je kunt een gereserveerde kamer niet meer veranderen.
- SSH& huisvesting is niet beschikbaar voor studenten die 30 jaar of ouder zijn.
Heb je vragen over de procedure voor het aanvragen van hulp bij het vinden van huisvesting? Neem dan contact op met housing [at] ru.nl (housing[at]ru[dot]nl).