HBO-Minor (eventueel ter voorbereiding op instroom in de pre-master Anthropology and Development Studies)

Ook hbo-studenten kunnen tijdens hun eigen bachelorstudie een minor Culturele antropologie en ontwikkelingssociologie volgen. Dit geeft hen echter nog niet direct toegang tot de masteropleiding Anthropology and Development Studies, maar het is wel een goede optie in combinatie met een pre-masterprogramma.

Studieprogramma hbo-minor (18 of 30 EC)

• Introduction CAOS I (6 EC, periode 1)
  • Inleiding CAOS II (3 EC, periode 2)
  • Culture, Development, and Globalization (6 EC, periode 1)
  • Kwalitatieve en etnografische methoden van onderzoek (3 EC, periode 2)

De hbo-minor is optioneel uit te breiden met vakken uit het pre-master programma van 60 EC. Hbo-studenten die de minor van 30 EC hebben gedaan, kunnen vervolgens in de pre-master vrijstelling krijgen voor deze vakken.

Contact
Voor meer informatie over deze hbo-minor, kun je contact opnemen met studieadviseur Irene Nelissen.