5.8.2 Procedure aanmelding herhaaltoetsen

Om mee te doen aan een in het rooster opgenomen schriftelijke herhaaltoets dient een student zich aan te melden. Aanmelden voor een herhaaltoets kan tot 14 dagen voor de datum van de betreffende toets.

De data van de herhaaltoetsen worden via toetsdata bekend gemaakt. Globaal geldt:

Herhaaltoetsen van periode 1 en 2

Kerstvakantie

Herhaaltoetsen periode 3 t/m 5

Voorjaarsvakantie

Herhaaltoetsen periode 6 t/m 10

Zomervakantie

Het aanmelden voor een herhaaltoets gebeurt via OSIRIS student. Binnen OSIRIS student is een lijst beschikbaar van alle herhaaltoetsen.
Nadat de student zich succesvol heeft aangemeld voor een herhaaltoets, krijgt hij/zij ter bevestiging van de geslaagde aanmelding een e-mail op het e-mail account van de Studentenportal (RU Internet Studenten Services).
Om gebruik te kunnen maken van de Studentenportal faciliteiten moet een student zich aanmelden bij de Studentenportal. Informatie hierover wordt door de Radboud Universiteit Nijmegen aan de student verschaft bij (her)inschrijving.