6.3 Stichting Nijmeegs Universiteitsfonds (SNUF)

De Stichting Nijmeegs Universiteitsfonds (SNUF) is een zelfstandige stichting die nauw verbonden is met de Radboud Universiteit Nijmegen. Het doel van de stichting is het bevorderen van het studie- en leefklimaat van studenten van de RU Nijmegen. Ze doet dat door financiële ondersteuning (subsidies en Noodfonds), facilitering (huisvesting) en inhoudelijke ondersteuning en advies. Jaarlijks maakt de Stichting Nijmeegs Universiteitsfonds een breed scala aan activiteiten voor en door studenten mogelijk en worden diverse initiatieven ondersteund. Je kunt bij het SNUF terecht voor onder andere: reissubsidies, het noodfonds, subsidies voor studentenorganisaties en studentenactiviteiten, huisvesting van studentenorganisaties en ondersteuning van studentenorganisaties.

Voor meer informatie: snuf