Sitemap
- Studiegids Faculteit der Medische Wetenschappen
- Bachelor
- Biomedische Wetenschappen
- Voorwoord
- Algemene informatie
- Overzicht BMW jaar 1
- Overzicht BMW jaar 2
- Overzicht BMW jaar 3
- Minoren
- MED-MIN01: Efficacy and safety of drugs
- MED-MIN02: Visualizing health and disease
- MED-MIN03: Translational cardiovascular research
- MED-MIN04: Cancer mechanisms and Immune defense
- MED-MIN05: Moving questions: introduction to CHMS
- MED-MIN06: Global health & infectious diseases
- MED-MIN08: Res.techn.; cancer, immunology,diagnost.
- MED-MIN09: Novel therapeutics in person.health care
- MED-MIN10: Diagnostics & mol.res. in kidney disease
- MED-MIN11: Clinical research: principles & practice
- MED-MIN12: Health technology innovation & assessm.
- MED-MIN13: Medical biotechn.towards clinical pract.
- MED-MIN14: Neuroscience of stress-related psychopat
- MED-MIN16: Translational neuroscience
- MED-MIN17: Biomedical Research Methods
- MED-MIN18: Novel diagn. & therapeut. in Hemato-Onc.
- MED-MIN19: Clinical Exercise Physiology
- MED-MIN20: Responsible research and innovation
- MED-MIN21: Breast cancer; biology, treatm., patient
- MED-MIN22: Hemostasis; a delicate balance
- MED-MIN23: Pediatric Infectious Diseases & Immunity
- MED-MIN24: Metabolic Syndrome vs Renal Horsepower
- MED-MIN25: Better doctors, better patients & decis.
- MED-MIN26: Challenges of integr. com.-based healthc
- MED-MIN27: Genomics research – f.molecule to popu
- MED-MIN28: Human embryology in perspective
- MED-MIN29: Infectious Disease Epidemiology & Prev.
- MED-MIN01: Efficacy and safety of drugs
- Woensdagcursussen
- Bachelorstage
- Procedures
- Contact
- Extra informatie
- Voorwoord
- Geneeskunde
- Voorwoord
- Hoofdstuk 1: Curriculum 2015
- Hoofdstuk 2: Praktische zaken onderwijs jaar 1 t/m 3
- 2.1 Praktische zaken jaar 1 en 2
- 2.3 Praktische zaken algemeen
- 2.1 Praktische zaken jaar 1 en 2
- Hoofdstuk 3: Onderwijs jaar 1, 2 en 3 - bachelor
- Hoofdstuk 4: Onderwijs jaar 4, 5 en 6 - master
- 4.1 Uitgangspunten en doelstellingen van de klinische fase
- 4.2.1 Overzicht van de inhoud
- 4.2.2 Soorten blokken, soorten stages en contacturen
- 4.3 Onderwijsvormen
- 4.4 Begeleiding tijdens de klinische fase
- 4.5 Onderwijsmaterialen
- 4.6 Stagelocaties
- 4.7 Onderwijsperioden
- 4.8 Werktijden
- 4.9 Wet- en regelgeving
- 4.10 Organisatie algemeen
- 4.11 Aanmelding en indeling
- 4.1 Uitgangspunten en doelstellingen van de klinische fase
- Hoofdstuk 5: Toetsing en examens
- 5.1 Soorten examens, tentamens en toetsen
- 5.2 De voortgangstoets
- 5.3 Data
- 5.4 Vereisten voor examens
- 5.5 Bijzondere regelingen
- 5.6 Locaties
- 5.7 Aanmeldingen
- 5.8 Herhaaltentamens
- 5.9 Regels rondom bekendmaking tentamenuitslag jaar 3 tm 6
- 5.10 Cum laude en Summa Cum Laude
- 5.11 Fraude
- 5.12 Beroepsregeling
- 5.13 Examencommissie
- 5.1 Soorten examens, tentamens en toetsen
- Hoofdstuk 6: Begeleiding en administratie
- 6.1 Onderwijs- en studentenzaken Radboudumc
- 6.2 Studentenzaken Radboud Universiteit Nijmegen
- 6.3 Stichting Nijmeegs Universiteitsfonds (SNUF)
- 6.4 Studenten en RSI
- 6.1 Onderwijs- en studentenzaken Radboudumc
- Hoofdstuk 7: Studentenorganisaties
- 7.1 BeGIN – Introductiecommissie
- 7.2 Studenten Organisatie voor Onderwijs en Studie (SOOS)
- 7.3 Medische Faculteits Vereniging Nijmegen (MFVN)
- 7.4 IFMSA-Nijmegen
- 7.5 Ko-Raad
- 7.6 Stichting Medisch Interfacultair Congres (MIC)
- 7.7 Stichting Hippocrates College Noviomagensis
- 7.8 Overige studentenorganisaties
- 7.1 BeGIN – Introductiecommissie
- Hoofdstuk 8: Radboud Universiteit Nijmegen en Radboudumc
- 8.1 Geschiedenis Radboud Universiteit Nijmegen
- 8.2 Universitaire bestuursstructuur
- 8.3 Universitaire voorzieningen
- 8.4 Radboudumc
- 8.5 Facultaire voorzieningen
- 8.1 Geschiedenis Radboud Universiteit Nijmegen
- Hoofdstuk 9: Voorzieningen aan de Radboud Universiteit
- Voorwoord
- Tandheelkunde
- Voorwoord
- Inhoud
- Praktische zaken
- Praktische zaken
- Tandheelkunde Studenten Informatiepunt (T-StIP)
- Studieadviseur
- Locaties
- ICT-voorzieningen voor studenten
- Melding afwezigheid
- Inschrijving en indeling in onderwijsblokken
- Procedure aanmelding examens
- Extra faciliteiten voor studenten
- Studeren in het buitenland
- Studiebenodigdheden en studiekosten
- Boekenlijst Tandheelkunde 2017-2018
- Wat te doen bij problemen in het onderwijs?
- Praktische zaken
- Curriculum Tandheelkunde Nijmegen
- Beschrijving van het onderwijsprogramma
- Ademhaling en circulatie
- Hoofd en hals 1
- Beweging, zenuwstelsel en locale anesthesie (Beweging)
- Oriëntatie op opleiding en beroep
- Tandheelkundige gezondheidszorg in teams
- Restauratie van gebitselementen 1
- Cariologie
- Paradontium 1
- Röntgenologie
- Wetenschappelijke basisvaardigheden 1
- Communicatie met en rond patiënten 1
- Professionele ontwikkeling 2
- Vrije keuze 1
- Ontsteking en infecties (medisch 1)
- Restauratie van gebitselementen 2
- Parodontium 2
- Functie en functieherstel 2
- Lichaamsgroei, gelaatsgroei en gebitsontwikkeling (groei 1)
- Intergrale zorg 1: diagnostiek, behandelplanning en preventie (integrale zorg 1)
- Wetenschappelijke basisvaardigheden 2B (wetenschap 2B)
- Communicatie met en rond patiënten 2 (communicatie 2)
- Professionele ontwikkeling 3 (ontwikkeling 3)
- Hormonen, darmstelsel, genetica en urogenitaal stelsel (Medisch 2)
- Hoofd en hals 2 (hoofd-hals 2)
- Endodontium 1 (Endo 1)
- Parodontium 3
- Functieherstel bij edentaten (edentaten)
- Functie en functieherstel 3 (Functieherstel 3)
- Toegepaste groei en ontwikkeling (Groei 2)
- Pijn
- Integrale zorg 2: eenvoudige behandeling (Integrale zorg 2)
- Wetenschappelijke basisvaardigheden 3 (Wetenschap 2B)
- Tandheelkundige gezondheidszorg, structuur, organisatie en team (Gezondheidszorg 2)
- Professionele ontwikkeling 4 (Ontwikkeling 4)
- Profieloriëntatie
- Algemeen medische problematieken in relatie tot het hoofd-hals gebied (Hoofd-hals 3)
- Klinische cariologie (cariologie)
- Parodontium 4 (Paro 4)
- Functie en functieherstel 5 (Functieherstel 5)
- Functie en functieherstel 4 (Functieherstel 4)
- Intern coschap mond-, kaak- en aangezichtschirurgie in het Radboudumc (MKA-intern)
- Orthodontie: behandelingsplanning en praktische toepassingen (Ortho)
- Endodontium 2 (Endo 2)
- Kind en jongeren (Jeudigen)
- Integrale tandheelkunde (Integrale zorg 3)
- Wetenschappelijke vaardigheden: klinische besliskunde (Besliskunde)
- Wetenschappelijke vaardigheden 4: methodologie 2 (Wetenschap 4)
- Professionele ontwikkeling 5 (Ontwikkeling 5)
- Medisch-tandheelkundige interactie (Medisch 3)
- Hoofd en hals vanuit multidisciplinair perspectief (Hoofd-hals 4)
- Functie en functieherstel 6 (functieherstel 6)
- Beeldvormende diagnostiek (Beeldvorming)
- Capita: medisch/technische vernieuwingen in de tandheelkunde (Capita)
- Integrale tandheelkunde: kinderen (integraal kinderen)
- Integrale tandheelkunde: volwassenen (integrale zorg 4)
- Wetenschappelijke vaardigheden 5 (wetenschap 5)
- Vestiging, praktijkvoering/organisatie en team (Praktijkvoering)
- Professionele ontwikkeling 6 (ontwikkeling 6)
- Vrije keuze (keuze 2)
- Profiel chirurgisch: kliniek 2
- Profiel kind & ontwikkeling: kliniek 2
- Profiel reconstructief: kliniek 2
- Extern coschap mond-, kaak-, en aangezichtschirurgie (MKA-extern)
- Integrale tandheelkunde in teamverband (integraal team)
- Integrale tandheelkunde: kwetsbare ouderen (integraal ouderen)
- Wetenschappelijke vaardigheden 6: onderzoeksstage (Wetenschap 6)
- Ademhaling en circulatie
- Algemene informatie voor (aankomende) studenten
- Organisatie afdeling Tandheelkunde
- Functionele en operationele structuur afdeling Tandheelkunde
- Dagelijks Bestuur Tandheelkunde
- Hooglerarenraad
- Opleidingsdirecteur
- Tandheelkundig StudentenOverleg (TSO)
- Vakgroepen afdeling Tandheelkunde
- Mond-, Kaak- en Aangezichtschirurgie
- Onderwijspraktijk en Klinieken
- Contactinformatie portiersdienst en behandelzalen
- Onderwijsondersteuning
- Overige ondersteunende diensten
- Functionele en operationele structuur afdeling Tandheelkunde
- Belangrijke commissies in de onderwijsorganisatie
- Bijlagen
- Bijlagen
- Taken van blokcoördinator tandheelkunde
- Procedure blokevaluaties
- Blokcoördinatoren en plaatsvervangers Tandheelkunde in 2017-2018 (concept)
- Gedragsregels voor studenten Tandheelkunde
- ICT - Gedragsreglement
- Onderwijs- en Examenregeling (OER)
- Regels en richtlijnen voor tentamens en examens
- Infectiepreventieprotocollen
- Calamiteiteninformatie
- Bijlagen
- Vakkenindex
- Docentenindex
- Voorwoord
- Biomedische Wetenschappen
- Master
- Bachelor