Minor ter voorbereiding op instroom in de Master Anthropology and Development Studies

Minor ter voorbereiding van de master ADS

Het voorbereidende karakter van de minor heeft betrekking op de theoretische dan wel methodische basis die wordt gelegd om instroom in de Master mogelijk te maken. De minor is bedoeld voor studenten met een WO-Bacheloropleiding. Afhankelijk van de inhoud van je bachelor- of masteropleiding wordt de samenstelling van de voorbereidende minor bepaald. Je kunt de voorbereidende minor volgen in de vrije ruimte/minorruimte van je eigen bacheloropleiding of als extra vakken tijdens je bachelor/master. De examencommissie bepaalt vervolgens op welke wijze je toelaatbaar bent voor de master Anthropology and Development Studies.

Om toegelaten te kunnen worden tot de Master Anthropology and Development Studies moet voldaan zijn aan de eis dat een student in bezit is van een van de genoemde Bachelordiploma’s en de voorbereidende minor heeft behaald.

Studieprogramma voorbereidende minor

Studieprogramma voorbereidende minor
Cursuscode Cursustitel EC Periode
CAOSB2010 Grote denkers en sleutelbegrippen 6 1