Geef je mening over je studie in de Nationale Studenten Enquête 2023

Datum bericht: 17 januari 2023

Ook dit jaar kun je via de Nationale Studenten Enquête (NSE) je mening geven over allerlei aspecten van jouw opleiding. We horen graag hoe jij het onderwijs ervaart. Help je opleiding om de kwaliteit van het onderwijs en de voorzieningen te verbeteren, zowel voor jezelf als voor de toekomstige studenten.

Samen verder verbeteren!

De resultaten van vorig jaar hebben tot de volgende verbeterpunten geleid:

• verstevigen van Radboud Career Service met focus op het vergroten van het bereik, sterkere verbinding tussen werkgevers en de Radboud Universiteit en verdere professionalisering van werkprocessen en communicatie.
  • meer aandacht besteden aan een betere spreiding van de studielast en deze beter laten aansluiten op het aantal studiepunten dat hiervoor staat.

Check je mail!

Meedoen kan eenvoudig door te klikken op de link in de e-mail die je op maandag 16 januari op je studentmail ontvangen hebt. Of ga naar www.nse.nl, vul daar je studentmailadres in en je krijgt direct toegang tot de vragenlijst.

Studeer je PPS? Kies dan bij studieprogramma voor 'Philosophy'.

Win!

Als je meedoet, maak je ook nog kans op mooie prijzen:

• 1 x Apple MacBook Air (t.w.v. €1.519,-)

• 4 x Sony Noise Canceling Headphones (t.w.v. €380,-)

• 3 x Logitech Master Series muis en toetsenbord (t.w.v. €218,-)

• 400 x Bol.com bon (t.w.v. € 25,-)

Daarnaast speciaal voor Radboudstudenten:

• 4 x Bol.com bon (t.w.v. €75,-)
  • 50 x koek, muffin of iets anders op te halen bij de Refter

Namens je opleiding danken we je hartelijk voor het meedoen!