Zoek in de site...

Overzicht cursussen

Cursuscode

Cursusnaam

RDA-MA2-01

Visie op het schoolvak, wetenschapsgebied en onderwijs

RDA-MA2-02

Leren en instructie 1: De les vanuit verschillende leertheorieën

RDA-MA2-03

Persoonlijk leiderschap van de docent en professioneel spreken

RDA-MA2-04

Leren en instructie 2: Lessen in samenhang en activeren

RDA-MA2-06

Adolescentie­psychologie: de leerling centraal in het pedagogisch handelen van leraren

RDA-MA2-07

Kernvragen als startende leraar: over betekenis geven aan ervaringen, spanningen en ruimte

RDA-MA2-21

Leren en instructie 3: Leermoeilijkheden en differentiatie

RDA-MA2-08

Klassenmanagement: op weg naar een veilig en stimulerend leerklimaat

LET-EDU-NTCM01

Lezen voor de lijst

LET-EDU-NTCM02

Communicatieve praktijken in de digitale samenleving

LET-EDU-NTCM03

De Taalcanon

LET-EDU-DTCM03

Sprachen lehren (DaF): Rahmenbedingungen und Unterrichtspraxis

LET-EDU-DTCM01

Kulturgeschichte aktuell

LET-EDU-DTCM02

Sprachwissenschaftliche Themen für Unterricht und Sprachenlernen

LET-EDU-TCW01

Geesteswetenschappelijke methoden en het onderwijs 1: introductie

LET-EDU-TCW02

Geesteswetenschappelijke methoden en het onderwijs 2: dataverzameling en -analyse

RDA-MA2-09

Stage 1

RDA-MA2-10

Stage 2

RDA-MA2-11

Stage 3

RDA-MA2-12

Stage 4

RDA-MA2-18

Rode draad jaar 1

RDA-MA2-19

Rode draad jaar 2

RDA-MA2-13

Leren en instructie 4: Denken in het schoolvak

RDA-MA2-16

Teacher Leadership

LET-EDU-TCW03

Masterscriptie Educatie in de Taal- en Cultuurwetenschappen

RDA-MA2-20

Keuze A

RDA-MA2-15

Keuze B

RDA-MA2-17

Keuze C

LET-LETK-DTC403

Die Kunst der Adaption

LET-TWM-DTC401

Lernersprache Niederländisch-Deutsch

LET-ES1201

Die deutsche und niederländische kulturelle Identität und Bildformung

LET-ES1204

Interkulturelle Kommunikation und interkulturelles Management

LET-LETK-DTC402

Hitler-Persiflagen

LET-ES1203

Kulturgeschichte der Niederlande und Deutschlands im Vergleich

LET-ES1304

Aktuelle politische Probleme und Diskurse in europäischer Perspektive