Ga naar de inhoud
Radboud Universiteit

Studiegidsen
Faculteit der Medische Wetenschappen, 2020-2021
  • English
  • Studentenportal
Zoek in de site...
MENU
  • Home
  • BachelorBachelor
    • Geneeskunde 2020-2021Geneeskunde 2020-2021
      • Algemene informatieAlgemene informatie
        • Bachelorprogramma op hoofdlijnen
        • Visie
        • Inschrijven voor onderwijs
        • Onderwijsvormen
        • Master Geneeskunde
        • Vervolgopleidingen
        • Adviesboekenlijst
        • Studiebenodigdheden
        • Radboud Honours Academy
        • Studiebegeleiding
        • Opleidingscommissie
        • Studeren in het buitenland
        • Studenten Informatiepunt (StIP)
        • Studievereniging - Medische Faculteitsvereniging Nijmegen (MFVN)
        • Facultaire Studentenraad (FSR)
        • Studenten Organisatie voor Onderwijs en Studie (SOOS)
        • Ko-Raad
        • Begin introductiecommissie
        • IFMSA-Nijmegen
      • ProgrammaProgramma
        • Overzicht Geneeskunde jaar 1
        • Overzicht Geneeskunde jaar 2
        • Overzicht Geneeskunde jaar 3
        • MinorenMinoren
          • MED-MIN01: Efficacy and safety of drugs
          • MED-MIN02: Visualizing health and disease
          • MED-MIN03: Translational cardiovascular research
          • MED-MIN04: Cancer mechanisms and Immune defense
          • MED-MIN05: Moving questions: introduction to CHMS
          • MED-MIN06: Global health & infectious diseases
          • MED-MIN08: Research technologies in cancer, immunology and diagnostics
          • MED-MIN09: Pain, inflammation and cancer: New drugs to combat disease
          • MED-MIN10: Diagnostics & molecular research in kidney disease
          • MED-MIN11: Clinical research: principles & practice
          • MED-MIN12: Assessment of Surgical Innovation
          • MED-MIN13: Medical biotechnology towards clinical practice
          • MED-MIN14: Neuroscience of stress-related psychopathology
          • MED-MIN16: Translational neuroscience
          • MED-MIN17: Biomedical Research Methods- Premaster minor
          • MED-MIN18: Novel Diagnostics and Therapeutics in Hemato-oncology
          • MED-MIN19: Clinical Exercise Physiology
          • MED-MIN21: Breast cancer; biology, treatment, patient
          • MED-MIN22: Hemostasis; a delicate balance!
          • MED-MIN23: Pediatric Infectious Diseases & Immunity
          • MED-MIN25: Sustainable healthcare improvement: principles and practice
          • MED-MIN27: Genomics research – From molecule to population
          • MED-MIN28: Human embryology in perspective
          • MED-MIN29: Control of Infectious Diseases
          • Minor Data Science
        • Klinische minorenKlinische minoren
          • MED-MINK01: Medical Humanities: mens in geneeskunde
          • MED-MINK03: Oncologie in beeld
          • MED-MINK04: Neurorevalidatie - de mens als geboren aanpasser
          • MED-MINK05 Bloeddruk hoog, bloeddruk laag
          • MED-MINK06: Buiten de grenzen van curatieve zorg
          • MED-MINK07: Klinische immunologie: puzzelen van bench tot bedside
          • MED-MINK09: Het fascinerende brein; een multidisciplinaire verdieping in de pathologie van de hersenen
          • MED-MINK10: Hart voor de acute geneeskunde
          • MED-MINK13: Beter beslissen is beter dokteren
          • MED-MINK14: Medisch leiderschap
          • MED-MINK15: Dokter, het is toch niet erfelijk?
          • MED-MINK16: Clinical infectious diseases and global health
          • MED-MINK17: Kwetsbare groepen
          • MED-MINK18 Klinische farmacologie en toxicologie
          • MED-MINK19: Het kind in nood van klein tot groot
          • MED-MINK21: Healthcare communication, management and organisation
        • De Vrije keuzeruimteDe Vrije keuzeruimte
          • Semester 1Semester 1
            • MED-KANA6 Borst, buik en bekken anatomie
            • MED-KANA7 Van brein naar spier
            • MED-KANA8 Embryologie borst, buik en bekken
            • MED-KANA9 Embryologie van brein naar spier
            • MED-KCELB1A Cell migration in health and disease
            • MED-KCNS2 Learn how to learn
            • MED-KELG1A Dokteren voor beginners
            • MED-KELG5 Familiaal geweld
            • MED-KELG7 Communicatie consultvaardigheden en persoonlijke ontwikkeling
            • MED-KELG8 Gezondheid en recht
            • MED-KELG9 Contextgebonden zorg: hoe werkt dat nou?
            • MED-KFYS4A Mens en microbiota: een superorganisme?
            • MED-KFYS5 Nierziekten en het belang van ionkanalen
            • MED-KFYS14 Voeding en gezondheid A
            • MED-KFYS15 Voeding en gezondheid B
            • MED-KGB1A Global health
            • MED-KGEN1 Dokter, het is toch niet erfelijk?
            • MED-KGEN2 My family
            • MED-KGEN3 Biobanking
            • MED-KGEN5 Zelfdiagnostiek: vloek of zegen?
            • MED-KINFA1 Student company
            • MED-KIQH7 Ethiek van de maakbare mens
            • MED-KLABGK1 Integratie van wetenschap in de kliniek van de aandoeningen van de ijzerstofwisseling
            • MED-KMDL1 Wat een (bio)medicus moet weten over eten
            • MED-KPSY1A Meet the expert in psychiatry
            • MED-KPSY2 Omgaan met moeilijke mensen
            • MED-KPSY4 Mindfulness voor (bio)medische professionals
            • MED-KRIL3 Science presenting
            • MED-KRSC-A Organiseren Radboud Student Conference
            • MED-KVG1 Praktische verloskunde
            • MED-KORTH1 Arm - Been
            • MED-KELG10 Op weg naar vitaliteit: handvatten voor een gelukkig leven
            • MED-KRAD1 Echografie: techniek, anatomie en de praktijk
          • Semester 2Semester 2
            • MED-KANA6 Borst, buik en bekken anatomie
            • MED-KANA7 Van brein naar spier
            • MED-KANA8 Embryologie borst, buik en bekken
            • MED-KANA9 Embryologie van brein naar spier
            • MED-KANA10 Verbindingen in het brein: hersendissectie van de witte stof
            • MED-KANA11 Anatomie van hoofd en hals
            • MED-KBCH1 De fascinatie van moleculen
            • MED-KBCH2A Bloedarmoede
            • MED-KBCH5 Stem cells, Organoïden en Organs-on-Chips
            • MED-KCNS1A Introduction to brain research in humans
            • MED-KCNS2 Learn how to learn
            • MED-KCNS3 De kijk van de patiënt, de neurowetenschapper en psychiater op drugsverslaving
            • MED-KCNS4 Early Life: The Key to Preventing Lifelong Physical and Mental Disease
            • MED-KELG1A Dokteren voor beginners
            • MED-KELG3 Urineweginfecties en SOA
            • MED-KELG6 Leefstijl
            • MED-KELG8 Gezondheid en recht
            • MED-KELG10 Op weg naar vitaliteit: handvatten voor een gelukkig leven
            • MED-KFARM1 Drugs and the brain
            • MED-KFARM2A Molecular pharmacology in drug design
            • MED-KFYS14 Voeding en gezondheid A
            • MED-KFYS15 Voeding en gezondheid B
            • MED-KFYS16 Voeding en gezondheid C
            • MED-KFYS17 Voeding en gezondheid D
            • MED-KGEN2 My family
            • MED-KHEV2A 'Meten is weten'
            • MED-KHEV9 Journal club medical research
            • MED-KINFA1 Student company
            • MED-KIQH6 Hoe werkt het zorgstelsel?
            • MED-KMDL1 Wat een (bio)medicus moet weten over eten
            • MED-KNCH1 Inleiding in de neurochirurgie
            • MED-KPSY1A Meet the expert in psychiatry
            • MED-KPSY2 Omgaan met moeilijke mensen
            • MED-KPSY4 Mindfulness voor (bio)medische professionals
            • MED-KREV1 Bewegingsanalyse en klinisch redeneren
            • MED-KRSC1 Een hoorcollege maken en geven voor meerdere generaties tijdens de jaarafsluiting
            • MED-KRSC-A Organiseren Radboud Student Conference
            • MED-KRAD2 Artificial intelligence for health
            • MED-KRAD3 Onderwijs over Radiologische Anatomie in de 21ste eeuw
      • ProceduresProcedures
        • Algemene procedures
        • Aanmelden voor onderwijsAanmelden voor onderwijs
          • Aanmelding in Osiris
          • Inschrijftermijnen
          • Cursussen jaar 1
          • Cursussen jaar 2
          • Cursussen jaar 3
          • Bijzonderheden Klinische Vraagstukken jaar 2 en 3
          • Herhalen van cursussen
          • Toetsinschrijving
          • Ingangseisen voor cursussen
          • Coachgroepindeling en rooster
          • Inschrijfinstructie VKO
          • Inschrijfinstructie Klinische Minoren
        • Rooster - My TimetableRooster - My Timetable
          • Rooster zoeken in My Timetable
          • Geneeskunde Jaar 1
          • Geneeskunde Jaar 2
          • Geneeskunde Jaar 3
          • Onderwijs herhalen
          • Koppelen van rooster aan agenda
          • Vragen over My Timetable?
        • Infectiepreventie en vaccinatie
        • Voortgangstoets
        • Onderwijs-en examenregeling
        • Examencommissie
        • Bindend studieadvies
      • Toelating en selectie
    • Biomedische Wetenschappen 2020-2021Biomedische Wetenschappen 2020-2021
      • Algemene informatieAlgemene informatie
        • Bachelorprogramma op hoofdlijnen
        • Visie
        • Inschrijven voor onderwijs
        • Onderwijsvormen
        • Pre-Master Biomedical Sciences
        • Adviesboekenlijst
        • Studiebenodigdheden
        • Radboud Honours Academy
        • Studiebegeleiding
        • Opleidingscommissie
        • Studeren in het buitenland
        • Studenten Informatiepunt (StIP)
        • Studievereniging - Medische Faculteitsvereniging Nijmegen (MFVN)
        • Facultaire Studentenraad (FSR)
        • Studenten Organisatie voor Onderwijs en Studie (SOOS)
        • Begin introductiecommissie
      • ProgrammaProgramma
        • Overzicht Biomedische Wetenschappen jaar 1
        • Overzicht Biomedische Wetenschappen jaar 2
        • Overzicht Biomedische Wetenschappen jaar 3
        • MinorenMinoren
          • MED-MIN01: Efficacy and safety of drugs
          • MED-MIN02: Visualizing health and disease
          • MED-MIN03: Translational cardiovascular research
          • MED-MIN04: Cancer mechanisms and Immune defense
          • MED-MIN05: Moving questions: introduction to CHMS
          • MED-MIN06: Global health & infectious diseases
          • MED-MIN08: Research technologies in cancer, immunology and diagnostics
          • MED-MIN09: Pain, inflammation and cancer: New drugs to combat disease
          • MED-MIN10: Diagnostics & molecular research in kidney disease
          • MED-MIN11: Clinical research: principles & practice
          • MED-MIN12: Assessment of Surgical Innovation
          • MED-MIN13: Medical biotechnology towards clinical practice
          • MED-MIN14: Neuroscience of stress-related psychopathology
          • MED-MIN16: Translational neuroscience
          • MED-MIN17: Biomedical Research Methods- Premaster minor
          • MED-MIN18: Novel Diagnostics and Therapeutics in Hemato-oncology
          • MED-MIN19: Clinical Exercise Physiology
          • MED-MIN21: Breast cancer; biology, treatment, patient
          • MED-MIN22: Hemostasis; a delicate balance!
          • MED-MIN23: Pediatric Infectious Diseases & Immunity
          • MED-MIN25: Sustainable healthcare improvement: principles and practice
          • MED-MIN27: Genomics research – From molecule to population
          • MED-MIN28: Human embryology in perspective
          • MED-MIN29: Control of Infectious Diseases
          • Minor Data Science
        • WoensdagcursussenWoensdagcursussen
          • MED-B3KOB: Advanced data analysis and programming
          • MED-B3KOE: Science in action, philosophy & the dynamics of science
          • MED-B3KOF: From mice to men: translating animal research into clinical benefit
          • MED-B3KOG: Popular science writing
          • MED-B3KOH: Consultancy
          • MED-B3WI: Thinking critically about science
        • BachelorstageBachelorstage
          • MED-B3WR: Bachelor writing
        • De Vrije keuzeruimteDe Vrije keuzeruimte
          • Semester 1Semester 1
            • MED-KANA6 Borst, buik en bekken anatomie
            • MED-KANA7 Van brein naar spier
            • MED-KANA8 Embryologie borst, buik en bekken
            • MED-KANA9 Embryologie van brein naar spier
            • MED-KCELB1A Cell migration in health and disease
            • MED-KCNS2 Learn how to learn
            • MED-KELG1A Dokteren voor beginners
            • MED-KELG8 Gezondheid en recht
            • MED-KFYS4A Mens en microbiota: een superorganisme?
            • MED-KFYS5 Nierziekten en het belang van ionkanalen
            • MED-KFYS14 Voeding en gezondheid A
            • MED-KFYS15 Voeding en gezondheid B
            • MED-KGB1A Global health
            • MED-KGEN1 Dokter, het is toch niet erfelijk?
            • MED-KGEN2 My family
            • MED-KGEN3 Biobanking
            • MED-KGEN5 Zelfdiagnostiek: vloek of zegen?
            • MED-KINFA1 Student company
            • MED-KIQH7 Ethiek van de maakbare mens
            • MED-KLABGK1 Integratie van wetenschap in de kliniek van de aandoeningen van de ijzerstofwisseling
            • MED-KMDL1 Wat een (bio)medicus moet weten over eten
            • MED-KPSY1A Meet the expert in psychiatry
            • MED-KPSY4 Mindfulness voor (bio)medische professionals
            • MED-KRIL3 Science presenting
            • MED-KRSC-A Organiseren Radboud Student Conference
            • MED-KVG1 Praktische verloskunde
            • MED-KORTH1 Arm - Been
            • MED-KELG10 Op weg naar vitaliteit: handvatten voor een gelukkig leven
            • MED-KRAD1 Echografie: techniek, anatomie en de praktijk
          • Semester 2Semester 2
            • MED-KANA6 Borst, buik en bekken anatomie
            • MED-KANA7 Van brein naar spier
            • MED-KANA8 Embryologie borst, buik en bekken
            • MED-KANA9 Embryologie van brein naar spier
            • MED-KANA10 Verbindingen in het brein: hersendissectie van de witte stof
            • MED-KANA11 Anatomie van hoofd en hals
            • MED-KBCH1 De fascinatie van moleculen
            • MED-KBCH2A Bloedarmoede
            • MED-KBCH4 Onderwijzen; de eerste stappen
            • MED-KBCH5 Stem cells, Organoïden en Organs-on-Chips
            • MED-KBCH6 Veroudering: hypes, mythes en wetenschap
            • MED-KCNS1A Introduction to brain research in humans
            • MED-KCNS2 Learn how to learn
            • MED-KCNS3 De kijk van de patiënt, de neurowetenschapper en psychiater op drugsverslaving
            • MED-KCNS4 Early Life: The Key to Preventing Lifelong Physical and Mental Disease
            • MED-KELG1A Dokteren voor beginners
            • MED-KELG6 Leefstijl
            • MED-KELG8 Gezondheid en recht
            • MED-KELG10 Op weg naar vitaliteit: handvatten voor een gelukkig leven
            • MED-KFARM1 Drugs and the brain
            • MED-KFARM2A Molecular pharmacology in drug design
            • MED-KFYS14 Voeding en gezondheid A
            • MED-KFYS15 Voeding en gezondheid B
            • MED-KFYS16 Voeding en gezondheid C
            • MED-KFYS17 Voeding en gezondheid D
            • MED-KGEN2 My family
            • MED-KHEV2A 'Meten is weten'
            • MED-KHEV9 Journal club medical research
            • MED-KGEN5 Zelfdiagnostiek: vloek of zegen?
            • MED-KIQH6 Hoe werkt het zorgstelsel?
            • MED-KMDL1 Wat een (bio)medicus moet weten over eten
            • MED-KNCH1 Inleiding in de neurochirurgie
            • MED-KPSY1A Meet the expert in psychiatry
            • MED-KPSY4 Mindfulness voor (bio)medische professionals
            • MED-KREV1 Bewegingsanalyse en klinisch redeneren
            • MED-KRSC1 Een hoorcollege maken en geven voor meerdere generaties tijdens de jaarafsluiting
            • MED-KRAD2 Artificial intelligence for health
            • MED-KRAD3 Onderwijs over Radiologische Anatomie in de 21ste eeuw
            • MED-KELG3 Urineweginfecties en SOA: m/v maakt het uit?
      • ProceduresProcedures
        • Algemene procedures
        • Aanmelden voor onderwijsAanmelden voor onderwijs
          • Aanmelding in Osiris
          • Inschrijftermijnen
          • Cursussen jaar 1
          • Cursussen jaar 2
          • Cursussen jaar 3
          • Herhalen van cursussen
          • Toetsinschrijving
          • Ingangseisen voor cursussen
          • Coachgroepindeling en rooster
          • Inschrijfinstructie VKO
        • Rooster - My TimetableRooster - My Timetable
          • Rooster opzoeken in My Timetable
          • Biomedische Wetenschappen Jaar 1
          • Biomedische Wetenschappen Jaar 2
          • Biomedische Wetenschappen Jaar 3
          • Onderwijs herhalen
          • Koppelen van rooster aan agenda
          • Vragen over My Timetable?
        • Infectiepreventie en vaccinatie
        • Aan- of afmelden voor (herhaal)tentamens
        • Onderwijs-en examenregeling
        • Examencommissie
      • Toelating en selectie
  • MasterMaster
    • Geneeskunde 2020-2021Geneeskunde 2020-2021
      • Algemene informatieAlgemene informatie
        • Masterprogramma Geneeskunde op hoofdlijnen
        • Visie
        • Onderwijsvormen
        • Vervolgopleidingen
        • Boekenljst en studiebenodigheden
        • Roosters
        • StudiebegeleidingStudiebegeleiding
          • Stagecoördinator
          • Episodecoördinator
          • Coassistentenopleider
          • Coassistentenbegeleider
          • Affiliatiecoördinator
          • Docentmentor
          • Klinisch docent
        • Stagecommissie
        • Opleidingscommissie
        • Facultaire Studentenraad (FSR)
        • Ko-Raad
        • OMT-2
        • Studeren in het buitenland
        • Studenten Informatiepunt (StIP)
        • Studievereniging - Medische Faculteitsvereniging Nijmegen (MFVN)
      • ProgrammaProgramma
        • Overzicht Geneeskunde jaar M1 t/m M3
        • Planning 2020-2021 per cogroep
      • ProceduresProcedures
        • Inschrijven
        • Rooster - My TimetableRooster - My Timetable
          • Opstarten My Timetable
          • Uitleg codering start onderwijsblok
          • Rooster zoeken in My Timetable
          • Koppelen van rooster aan agenda
          • Vragen over My Timetable?
        • Infectiepreventie en vaccinatie
        • Verzekeringen
        • De voortgangstoets
        • Onderwijs-en examenregeling
        • Overige regelingen
        • Examencommissie
        • Systematiek van de interne kwaliteitszorg
      • Toelating en selectie
  1. Studiegids Faculteit der Medische Wetenschappen ›
  2. Bachelor ›
  3. Geneeskunde 2020-2021 ›
  4. Programma ›
  5. De Vrije keuzeruimte ›
  6. Semester 2 ›
  7. MED-KRAD2 Artificial intelligence for health

MED-KRAD2 Artificial intelligence for health

{Tit}

Navigatie
  • Geneeskunde 2020-2021
    • Algemene informatie
    • Programma
      • Overzicht Geneeskunde jaar 1
      • Overzicht Geneeskunde jaar 2
      • Overzicht Geneeskunde jaar 3
      • Minoren
      • Klinische minoren
      • De Vrije keuzeruimte
        • Semester 1
        • Semester 2
    • Procedures
    • Toelating en selectie

Studiegids per faculteit

  • Filosofie, Theologie en Religiewetenschappen
  • Letteren
  • Managementwetenschappen
  • Medische Wetenschappen
  • Natuurwetenschappen, Wiskunde en Informatica
  • Rechtsgeleerdheid
  • Sociale Wetenschappen
  • Radboud Docenten Academie

Contact

Studenten Informatie Punt, Faculteit der Medische Wetenschappen

Bezoekadres:
Geert Grooteplein 21
Nijmegen

Postadres:
Postbus 9101
6500 HB Nijmegen

Student Informatie
tel. 024 - 36 15066 / 15065

© 2023 Radboud Universiteit
  • Disclaimer
  • Sitemap
  • Privacy & Cookies
Terug naar boven