Stage en studeren in het buitenland tijdens master

Stagecoördinator Onderwijswetenschappen

In het pre-masterprogramma zit geen stage. Tijdens de pre-master wordt er voorlichting gegeven aan studenten die in de master met de masterstage Onderwijswetenschappen beginnen.

• Informatie over de masterstage Onderwijswetenschappen vind je op de BS-pagina van de Oriëntatiecursus: SOW-OWKM09. Daar vind je ook contactgegevens van de stagecoördinator, Marianne van den Hurk.

Internationalisering: Studeren in het buitenland

In het pre-masterprogramma zit geen mogelijkheid om onderdelen in het buitenland te volgen of deel te nemen aan internationale samenwerkingsprojecten.

In het masterprogramma Onderwijswetenschappen bestaat deze mogelijkheid wel. Studenten die de masterstage en/of scriptie in het buitenland willen volgen kunnen hiertoe contact opnemen met de studieadviseur Elske Gros.

Daarnaast bestaan er mogelijkheden om ook na afstuderen deel te nemen aan buitenlands onderwijs. Meer informatie hierover is verkrijgbaar via het International Office Social Sciences.