Elke opleiding is deel van een onderwijsinstituut. Het bestuur van het onderwijsinstituut is verantwoordelijk voor de inhoud en de kwaliteit van de studieprogramma's. Zij formuleren ook de Onderwijs- en Examenregeling (OER), waarop de studieprogramma's zijn gebaseerd.
De belangrijkste contactinformatie van elk onderwijsinstituut is hieronder te vinden. De opleidingscoördinatoren zijn verantwoordelijk voor de (gedeeltelijke) inhoud van de studieprogramma's en de onderwijscoördinatoren zijn verantwoordelijk voor de organisatie van de cursussen. Elk instituut heeft bovendien een of meerdere studentassessoren, wiens namen je hier kunt vinden.
Biowetenschappen:
Onderwijsdirecteur: |
prof. dr. Ad Ragas |
Opleidingsscoördinator bachelor Biologie: |
dr. Peter Klaren dr. Bernhard Englitz |
Opleidingsscoördinator master Biology: |
dr. Eric Visser |
Opleidingsscoördinator master Medical Biology: |
dr. Hendrik Marks |
Onderwijsscoördinator: |
drs. Janine Gossen |
Contact: |
iobw@science.ru.nl |
Informatica & Informatiekunde:
Onderwijsdirecteur: |
prof. dr. Lejla Batina |
Opleidingsscoördinator bachelor Informatica: |
dr. Peter Achten |
Opleidingsscoördinator master Informatica: |
dr. Johannes Textor |
Opleidingsscoördinator Informatiekunde: |
dr. Eelco Herder |
Onderwijsscoördinator: |
drs. Vera Kamphuis |
Moleculaire Wetenschappen:
Onderwijsdirecteur: |
prof. dr. Elias Vlieg |
Opleidingsscoördinator Scheikunde: |
dr. Dennis Löwik |
Opleidingsscoördinator Moleculaire Levenswetenschappen: |
dr. Joost Martens |
Opleidingsscoördinator Science: |
dr. Paul Kouwer |
Onderwijsscoördinator: |
dr. Luc-Jan Laarhoven |
Wiskunde, Natuur- en Sterrenkunde:
Onderwijsdirecteur: |
prof. dr. Wim Beenakker |
Opleidingsscoördinator bachelor Natuur- en Sterrenkunde: |
dr. Steffen Wiedmann |
Opleidingsscoördinator master Natuur- en Sterrenkunde: |
prof. dr. Peter Jonker |
Opleidingsscoördinator bachelor Wiskunde: |
dr. Wieb Bosma |
Opleidingsscoördinator master Wiskunde: |
prof. dr. Wadim Zudilin |
Onderwijsscoördinator: |
ir. drs. Emily van Mierlo |